Filmpje: Review Sculpt Foundation MAC

februari 27, 2009 at 7:00 am 62 reacties

Gisteren langs de MAC winkel in Antwerpen geweest, en dit vlak voor de Hello Kitty Collectie. Geen goed idee dus ๐Ÿ™‚

Dit heb ik gekocht:

ย 

Wat is het?

  • Fix +
  • Sculpt Foundation NC25
  • Blush Peaches
  • Strobe cream
  • Lipstick Creme in your Coffee

ย 

Nog een close-up van Peaches, hij is echt prachtig. Een perzik kleur met subtiele goud glans, ik weet nu al dat ik deze vaak ga dragen.

ย 

En mijn eerste review filmpje over de MAC Sculpt Foundation. En ik moet zeggen ik praat al wat minder plat, maar nu zijn het mijn ogen weer die hele tijd bewegen. Aah zo blijven we bezig eh ๐Ÿ™‚

ย 

ย 

ย 

Volgende filmpje beter zeker ๐Ÿ™‚ Suggesties hoor ik graag in de comments, ik had gedacht aan een vergelijking tussen de eyeko cream en de strobe cream.

ย 

PS: Ik post straks nog een foto om het verschil in kleur te zien tussen NC25 van Studio Fix en Sculpt foundation.

Entry filed under: Filmpje, Make-up. Tags: , , , , .

Remember Winactie The Starterwife

62 reacties Add your own

  • 1. Nele  |  februari 27, 2009 om 7:21 am

    Goede review zeg! Het was echt aangenaam om naar te luisteren ๐Ÿ™‚ Was die andere foundation van MAC al op of zo? Want die had je toch nog niet zo heel lang ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  februari 27, 2009 om 2:54 pm

      Nee hoor ik ben nog niet halverwege in de StudioFix. Ik heb die van november denk ik. Dus je doet er echt wel lang mee.
      Maar ik vond hem iets te dekkend voor nu, het mocht iets natuurlijker.

      Beantwoorden
  • 3. Frauke aka Makecupcake  |  februari 27, 2009 om 7:35 am

    Hรฉรฉl goed! Supervlot vertelt en ook duidelijk enzo ๐Ÿ™‚ En nu spreek je echt veel meer AN. Je zegt dat het nu je ogen zijn, maar daar merk je amper iets van! Liefs, Frauke van Makecupcake

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  februari 27, 2009 om 2:55 pm

      Ja het klinkt meer AN, goed eh ๐Ÿ™‚
      Ik vind best wel dat mijn ogen veel rollen, maar ik denkt dat je het gewoon raar vind om je zelf te zien.

      Beantwoorden
  • 5. Sabine_x  |  februari 27, 2009 om 9:12 am

    Goed zeg! Het is inderdaad echt aangenaam om naar te luisteren! Good Job ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  februari 27, 2009 om 2:56 pm

      Dankjewel, ik vind dat ik een rare stem heb, maar zo lang jullie het aangenaam vinden ben ik tevreden ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 7. Hanne  |  februari 27, 2009 om 9:49 am

    Super natuurlijk! echt tof! Trouwens, kijk eens op http://deltacephei.nl/ –> lush Antwerpen verjaart, gratis goodiebag

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  februari 27, 2009 om 2:59 pm

      Super tip, dankjewel, dat wist ik niet!

      Beantwoorden
  • 9. Senna  |  februari 27, 2009 om 10:24 am

    Leuke review Evi! Ik moet zeggen dat interactief toch een stuk leuker is dan het lezen van een stuk tekst (haha). Je filmpje is hartstikke informatief en duidelijk, komt heel spontaan (totaal niet gemaakt of ingestudeerd) over en is erg prettig om naar te kijken. Kortom heel leuk! xx

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  februari 27, 2009 om 3:01 pm

      Dankjewel, ja ik had hem beter ingestudeerd ben de helft vergeten te zeggen, ik wou er nog zoveel bij zeggen ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
      • 11. Senna  |  februari 27, 2009 om 8:35 pm

        Het is goed zo, naar mijn mening zat alles er in. Knap hoor! xx

        Beantwoorden
  • 12. Gonny  |  februari 27, 2009 om 10:36 am

    Je filmpje is leuk en je komt leuk over ^^

    Beantwoorden
  • 13. Dhini  |  februari 27, 2009 om 10:52 am

    Mooi aankopen Evi. Ze staan op mijn verlanglijst ๐Ÿ˜‰

    Leuke filmpje, Ga zo door Evi

    Beantwoorden
    • 14. lovetomakeup  |  februari 27, 2009 om 3:00 pm

      Ja hij is echt goed, heb hem vandaag weer op. En je huid voelt heel zacht.

      Beantwoorden
  • 15. Sofie  |  februari 27, 2009 om 11:18 am

    heel goed gedaan, aangenaam om naar te luisteren

    Het enige nadeel is dat men verlanglijstje langer is geworden ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
  • 16. Jeske  |  februari 27, 2009 om 12:30 pm

    Goede review, je bent goed te verstaan hoor, en dat van je ogen merk je niet eens;)! Goed dat je er ook bij vermeld dat de kleur donkerder uit kan vallen, want stel je koopt hem en hij is te donker, heb je zo maar even โ‚ฌ30,- weggegooit!

    x Jeske.

    Beantwoorden
  • 17. Quttie  |  februari 27, 2009 om 12:43 pm

    Leuk filmpje ! Je komt heel natuurlijk over ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 18. mascha  |  februari 27, 2009 om 12:55 pm

    Wat een heerlijk zachte stem om naar te luisteren ๐Ÿ˜›

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  februari 27, 2009 om 3:02 pm

      Zacht? Dat was me nog niet opgevallen, maar toch bedankt!

      Beantwoorden
  • 20. Lala  |  februari 27, 2009 om 2:51 pm

    Wat praat je super schattig! Hele fijne stem om naar te luisteren.
    Leuke review ook heel spontaan opgenomen!

    Beantwoorden
  • 21. Kelly  |  februari 27, 2009 om 3:21 pm

    Leuk!,
    Een heel informatief en leuk filmpje om naar te kijken! Je brengt het verhaal heel goed. Ik vind je accent heel erg leuk klinken. Ga vooral zo door zou ik zeggen!

    Beantwoorden
  • 22. Shohoda  |  februari 27, 2009 om 4:06 pm

    Leuke/goede review! Een filmpje over het verschil tussen eyeko 3in1 en mac strobe cream lijkt me super!

    Beantwoorden
  • 23. Lore  |  februari 27, 2009 om 4:15 pm

    Je filmpje was รฉcht heel goed, ik vind dat je zo’n leuke stem hebt om naar te luisteren. ^^
    Dat filmpje over eyeko en strobe cream is echt zo’n leuk idee, ik ken iemand die erg hard twijfelt om te kiezen wat ze moet kopen en die zou er hรฉรฉl erg blij mee zijn.

    Beantwoorden
    • 24. lovetomakeup  |  februari 27, 2009 om 5:12 pm

      Dan zal dat filmpje vast helpen!

      Beantwoorden
  • 25. Kellyy  |  februari 27, 2009 om 4:44 pm

    Hee Evi,

    Ik vind je filmpje super leuk, ook hoe je praat haha!
    Helemaal niks mis mee!
    Je gezicht is wel super egaal zeg, mss moet ik de foundation ook s gaan halen.
    Ik heb meestal de lichtste kleur van alles dus moet ik dan NC20 hebben of is er nog een lichtere?
    Ik hoop dat je vaker filmpjes maakt!

    Beantwoorden
    • 26. lovetomakeup  |  februari 27, 2009 om 5:14 pm

      Hey!
      Dankjewel hoor! Er is ook nog een NC15, dit is de lichtste kleur. Maar ik raad je toch echt aan om de kleur te gaan testen in de winkel.
      En ik ga zeker vaker een filmpje maken.

      Beantwoorden
  • 27. Saskia  |  februari 27, 2009 om 4:52 pm

    Waar dienen de strobe cream en de fix+ voor? Ik denk dat de strobe cream een basis is die je foundation langer doet houden en de fix+ is een mixing medium, klopt dat? Bedankt als je antwoordt. Leuke stem en accent heb je, hihi ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 28. lovetomakeup  |  februari 27, 2009 om 5:15 pm

      Strobe cream is om een glans op je gezicht te brengen.
      En fix+ is om je make up te setten, zoals je met water of haarspray soms doet.
      Ik maak hier ook nog eens een filmpje over voor je.

      Beantwoorden
  • 29. Saskia  |  februari 27, 2009 om 4:54 pm

    Ik heb trouwens ook rode vlekken in m’n gezicht momenteel. Bij mij zijn het ontstoken talgklieren en ik ga er volgende maand mee naar de dermatoloog ๐Ÿ˜‰

    Groeten uit Limburg, hihi ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  februari 28, 2009 om 8:23 am

      Hopelijk kan de dermatoloog je er rap vanaf helpen, want rode vlekken zijn echt geen fun.

      Beantwoorden
  • 31. Saskia  |  februari 27, 2009 om 4:58 pm

    Mascha liet ook een comment achter!
    Wat fijn, hรฉ ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 32. lovetomakeup  |  februari 27, 2009 om 5:16 pm

      Ja al een paar keer, nu maar hopen dat het de echte mascha is en geen nepperd ๐Ÿ™‚ Haha

      Beantwoorden
  • 33. Siham  |  februari 27, 2009 om 5:08 pm

    Geweldig gedaan! Hartstikke leuk om je ook eens zo te zien en te horen!

    Beantwoorden
  • 34. Marlinda  |  februari 27, 2009 om 5:08 pm

    Heel leuk filmpje!
    Ik vind het altijd grappig om belgen te horen praten=P
    Die praten zo leuk!
    Leuk idee voor een volgend filmpje!

    Beantwoorden
  • 35. lovetomakeup  |  februari 27, 2009 om 5:17 pm

    Dankjewel lieve meiden voor al de leuke comments!
    Btw ik lach me hier krom met jullie grappige avatars, sommig hebben echt een super funny monster’tje. ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 36. Saskia  |  februari 27, 2009 om 5:22 pm

    Bedankt dat je antwoordde op m’n comment. Maar die avatars verschijnen vanzelf. We kiezen ze niet ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 37. lovetomakeup  |  februari 28, 2009 om 8:24 am

      IK weet het, maar ze blijven toch nog grappigg!

      Beantwoorden
  • 38. beautyliciouss  |  februari 27, 2009 om 5:33 pm

    leuke productjes!(ll)
    hoeveel geld was je kwijt?
    volgens mij is MAC best duur toch?
    liefs,
    beautyliciouss.

    Beantwoorden
  • 39. Reneรฉ  |  februari 27, 2009 om 5:36 pm

    Leuk filmpje ๐Ÿ™‚
    Je vertelt het goed vind ik. Leuk om je eens te horen praten ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
  • 40. Jeske  |  februari 27, 2009 om 6:23 pm

    Leuk filmpje. Ik vind je accent juist wel leuk, naar een belgische stem luistert het fijn.

    En dat boek van mij heb ik via een actie van de albert heijn, daarom was hij zo goedkoop.

    Beantwoorden
  • 41. Janneke  |  februari 27, 2009 om 6:31 pm

    oo wauw :O je stem is zo mooi he! en je gezichtje ook :p heel leuk filmpje en heel nuttig!

    Beantwoorden
  • 42. Marijke  |  februari 27, 2009 om 7:34 pm

    superleuk flimpje! ik ga hem maandag meebrengen als ik mijn Hello Kitty spulletjes ga kopen! ๐Ÿ™‚ en dat filmpje van strobe cream vs eyeko is een supergoed idee!

    Beantwoorden
    • 43. lovetomakeup  |  februari 28, 2009 om 8:25 am

      Lijkt me wel lastig als het dan druk is, kan je hem niet goed testen denk ik. Aah we zullen wel zien zeker, ik ga de concealer nog halen maandag.

      Beantwoorden
      • 44. Marijke  |  februari 28, 2009 om 9:57 pm

        ik ga pas rond 16u er zijn, moet daarvoor nog werken. Dan zal de rust al teruggekeerd zijn hoop ik ๐Ÿ™‚

        Beantwoorden
  • 45. Kizzy  |  februari 27, 2009 om 8:28 pm

    Goed gedaan hoor! Lekker duidelijk en leuk om naar te kijken ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 46. Serena Verbon  |  februari 27, 2009 om 9:14 pm

    aah je eerste filmpje Evi, gefeliciteerd! ๐Ÿ˜€
    je praat goed duidelijk hoor, ik kan je in ieder geval prima volgen en vind het eigenlijk wel leuk dat je zo een beetje met je ogen beweegt en je hoofd, dat is hoe jij bent en hoe je praat. Stel je voor dat je bewegingsloos voor je uit zit te praten dat is geen reet an! ja toch? ๐Ÿ˜‰ En je ziet er supermooi uit vind ik! die rode vlekjes zie ik helemaal niet hoor.

    Wat me wel leuk lijkt volgende keer misschien, is een moment/foto voor het opbrengen, en een moment/foto na. Zodat we goed verschil kunnen zien. Of dat je het opbrengt in het filmpje zelf.

    Nou ik kijk uit naar je volgende filmpjes (en win aktie!)

    xx

    Beantwoorden
    • 47. lovetomakeup  |  februari 28, 2009 om 8:27 am

      Ja zo valt het je pas op hoe je praat eigenlijk!
      De rode plekjes vallen nu niet op door de overbelichting eh!
      Volgende keer, een beetje minder licht.

      Ik ga binnekort mijn 10-stappen plan doen, dus van niets tot helemaal opgemaakt. En van elke stap een foto.
      Zo kan je goed zien, wat het verschil maakt.

      Ik moet alleen nog even de moed er voor vinden ๐Ÿ™‚
      Hahaha nee het komt er snel aan.

      Beantwoorden
  • 48. Serena Verbon  |  februari 27, 2009 om 9:18 pm

    oja, wat me superhandig lijkt is een vergelijking van een drogist mascara (rimmel/loreal enz) met een parfumerie mascara (lancome/dior/enz)!!

    en de strobe vs. eyeko is ook een top idee.

    ff denken hoor…oja. Een OVER THE TOP make-up FOTD.
    Echt wat je op de catwalks ziet ofzo. Oh dat zou ik zelf ook wel willen doen hihi ^^

    Beantwoorden
    • 49. lovetomakeup  |  februari 28, 2009 om 8:29 am

      Hihi ik wil van jou wel eens een OVER-THE-TOP foto zien!!

      Ik vind mascara erg moeilijk, want voor mij is mascara erg persoonlijk, wat voor mij werkt, werkt niet perse voor jouw!
      En omgekeerd.

      Beantwoorden
  • 50. valerie  |  februari 28, 2009 om 12:13 am

    evi! leuk filmpje (:
    voor volgende filmpje je TPS stash? ofzoiets! hihi daar ben ik nog steeds benieuwd naar :P.

    Beantwoorden
    • 51. lovetomakeup  |  februari 28, 2009 om 8:30 am

      Ooh ik moet dringen mijn stash eens opnieuw fotograferen. Maar er is al wel veel TPS verkocht. Ik denk dat ik nog 30 flesjes heb.

      Beantwoorden
      • 52. serena  |  februari 28, 2009 om 6:09 pm

        ja daar heb je denk ik wel gelijk in, volgens mij hangt het heel erg van je wimpers af ook.

        haha! nou ik heb hier thuis een prachtig boek van kevin aucoin dus mss als ik een x niets te doen heb maak ik me over-the-top op ๐Ÿ˜€ en dan plaats ik de foto op mn blog (als ik durf!!)

        Beantwoorden
  • 53. eveline  |  februari 28, 2009 om 12:26 am

    ik zet normaal eigenlijk nooit een reactie, maar ik wou even zeggen dat dit echt een handig filmpje is en dat ik heeeeel benieuwd ben naar het verschil tussen de eyeko cream en de strobe cream!

    Een filmpje hierover zou echt geweldig zijn. Ik twijfel nog welke ik ga kopen!

    Beantwoorden
    • 54. lovetomakeup  |  februari 28, 2009 om 8:31 am

      Je moet vaker een comment achterlaten, dat is erg leuk voor ons om te lezen ๐Ÿ™‚

      Het filpmje komt er volgende week op hoor.

      Beantwoorden
  • 55. 234  |  februari 28, 2009 om 1:36 am

    Leuke aankopen!
    En ik vind je filmpje echt leuk! ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 56. Rosa  |  februari 28, 2009 om 10:13 am

    Ik vind je filmpje echt leuk!

    Beantwoorden
  • 57. Lucie  |  februari 28, 2009 om 8:27 pm

    Leuk idee over Eyeko cream/Strobe cream!

    En dat van je ogen was me helemaal niet opgevallen haha ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
  • 58. Cynthia  |  maart 1, 2009 om 11:58 am

    zoals je al weet, vind ik je filmpjes GEWELDIG ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 59. lovetomakeup  |  maart 1, 2009 om 4:33 pm

      Je bent toch te lief ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 60. Mieke  |  maart 1, 2009 om 5:15 pm

    Wauw wat een leuk filmpje Evi! Alles is heel duidelijk uitgelegd! Ga zo door meis!

    Beantwoorden
  • 61. dorien  |  maart 2, 2009 om 7:06 pm

    Ik ben zooo extreem blij dat ik eindelijk een blog van
    een antwerpse heb gevonden
    echt waar
    want meestal zijn de winkels ergens ver weg
    en nu niet ๐Ÿ™‚
    Hihihi
    elke keer als ik op de pc ben moet ik gewoon naar je
    site
    hahaha

    Beantwoorden
    • 62. lovetomakeup  |  maart 2, 2009 om 7:09 pm

      Oei maar ik shop ook nog best veel online, dus daar ben je nog niet veel verder mee.

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


