Getagd: 6 Favo lipproducten

februari 26, 2009 at 10:16 am 21 reacties

Samen met een paar meiden had ik al een clubje opgericht van de niet-getagde bloggers, maar eindelijk was het zover. Ik ben getagd door Katrijn van Fashionistas Paradise.

Aangezien ik niet zoveel voor mijn lippen gebruik, sorry lippen :). Heb ik het lijstje verkleint tot mijn favo 4 producten.

 

1) MAC Lustre Lipstick in Hug Me

Hoe verassend 🙂 Ik had jullie al gezegd dat het mijn favo lipstick is op dit moment. Wil je weten waarom, klik dan hier om mijn review er over te lezen.

 

2)  Dazzleglasses

Dit zijn highshine lipglossjes met super veel glitter. Ik heb zelf Love alert, en die is prachtig. Klik hier voor een fotod hiervan te zien.

In mei lanceert MAC de Double Dazzle lash, zouden dit nieuwe Dazzleglasses zijn? Voorlopig is het nog onbekend.

Tot nu toe waren Dazzleglasses limited edition, maar vanaf mei zouden er een aantal permanent in de collectie verkrijgbaar zijn.

Dit heb ik van Debbie van Lushious Beauty, hier lees je de laatste MAC nieuwtjes.

Ik wil trouwens heel graag Smile, lijkt me super mooi. Ik wacht nog ff tot ie hopelijk in de winkel komt en anders ebayen. Hieronder een foto van Smile:

3) Mijn lippenbalsem van TPS

Jammer genoeg verkopen ze hem niet meer. Maar dit was echt mijn aller beste lippenbalsem. Mijn velletjes verdwenen als sneeuw voor de zon. Waarom ze er juist met is gestopt weet ik niet eigenlijk?

Gelukkig heeft The Secret Garden nu ook lippenbalsems en ik kan niet wachten om ze testen.

 

4) Mijn tandenborstel

Aangezien ik nog geen goede lipscrub heb, moet ik het met mijn tandenborstel doen om velletjes te verwijderen. Zo vervelend die velletjes, je lipstick of lipgloss ziet er niet mooi uit. Iemand een goede suggestie voor een lipsrub?

 

 

 

Zo dit was mijn lijstje. Ik tag MarijkeEllen en Fleur. Veel plezier meiden.

Entry filed under: Uncategorized.

Lancering MAC Hello Kitty Double shopping syndroom

21 reacties Add your own

  • 1. Frauke aka Makecupcake  |  februari 26, 2009 om 10:31 am

    Ik gebruik ook een tandenborstel! Masha van Beautygloss doet het met het dopje van bv. een spa-fles omdat dat iets zachter is. En als je ’s nachts een dikke laag vaseline op je lippen doet, blijven er denk ik niet veel velletjes meer over…

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  februari 26, 2009 om 10:48 am

      Dat doe ik soms ook wel eens met het dopje van een fles, rare tip maar het helpt inderdaad.

      Beantwoorden
  • 3. Dhini  |  februari 26, 2009 om 10:35 am

    Love jou lips fav.

    Beantwoorden
  • 4. Elien  |  februari 26, 2009 om 11:44 am

    Haha, je tandenborstel 🙂 Maar ik doe dat ook eigenlijk wel 😉
    Ik ben ook nog nooit getagd 😦

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  februari 26, 2009 om 12:45 pm

      Elien ik wist niet dat je een blog had, je zet hem er namelijk niet bij bij je comment. Sorry 😦

      Beantwoorden
      • 6. Elien  |  februari 26, 2009 om 12:52 pm

        Hee zo raar, die staat er idd niet bij!
        Tiens. Ik ga eens zoeken hoe ik hem erbij zet!

        Beantwoorden
        • 7. Elien  |  februari 26, 2009 om 12:57 pm

          Zie je hem nu?

          Beantwoorden
    • 8. Alana  |  februari 26, 2009 om 2:30 pm

      ik ook niet hoor 😉 maar mijn blog is ook pas nieuw 😛

      Beantwoorden
  • 9. Jeske  |  februari 26, 2009 om 12:19 pm

    MAC hug me ziet er echt heel mooi uit bij je!

    Beantwoorden
  • 10. Senna  |  februari 26, 2009 om 12:42 pm

    Ik blijf je MAC Lustre super mooi vinden (I want it!). Ben je hier overigens met een glosje overheen gegaan of is dit echt direct op je lippen geswatcht? Aan nummer 3 heb ik nu niets meer (wat doe je me aan!) he nu deze juweeltjes niet meer te verkrijgen zijn 😦 Xx

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  februari 26, 2009 om 12:46 pm

      Senna Lustre is het type lipstick, je hebt verschillende soorten finishing.
      En nee dit is zonder gloss, het lijkt precies alsof je lipgloss op hebt, het is een 2 in 1 🙂

      Beantwoorden
  • 12. Ellen  |  februari 26, 2009 om 3:23 pm

    leuke producten uitgezocht 😉 vooral je tandenborstel vind ik orgineel 😉 bedankt voor de tag trouwens, ik ga m meteen maken. maar ik heet Ellen 😉

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  februari 26, 2009 om 4:38 pm

      Sorry ik heb het meteen aangepast.

      Beantwoorden
  • 14. Fleur  |  februari 26, 2009 om 4:44 pm

    Jippie ik ben getagged! 😀

    Beantwoorden
  • 15. Ellen  |  februari 26, 2009 om 5:06 pm

    dankjewel!

    Beantwoorden
  • 16. valerie  |  februari 26, 2009 om 6:52 pm

    @ Evi misschien moet je eens de bourjois lipgloss proberen.
    boven aan dopje zit klein scrubje wat je zo in dopje klikt, waarmee je lippen scrubt & dan met soort lichte glans/nude lipgloss erover heen doet.

    Beantwoorden
  • 17. Serena Verbon  |  februari 26, 2009 om 7:13 pm

    wow die je op #1 hebt van Mac is inderdaad PRETTY AS HELL! staat je heel goed. En zo’n mooi kleurtje met glans en shimmer *zwijmel* I want!!

    ik ga NU aan nieuwe lippenbalsems werken 😉

    Beantwoorden
  • 18. Marijke  |  februari 26, 2009 om 9:06 pm

    die Mac lipstick Hug Me ziet er zoo mooi uit! * zet het op mijn verlanglijstje* 🙂 dank je voor de tag! ik post het morgen of zaterdag…

    Beantwoorden
  • 19. Marijke  |  februari 26, 2009 om 9:06 pm

    hoe krijgen jullie trouwens die foto in dat vierkantje ??? 🙂

    Beantwoorden
  • 20. Nikki  |  maart 18, 2009 om 8:48 pm

    @ evi, ik heb een hele fijne lipscrub van het zusje van lush.
    https://www.bnevertoobusytobebeautiful.com/
    hij smaakt naar het mint chocolaatje van after eight:P
    weet niet of je die kent.
    maar je kun hem na het srubben dus gewoon van je lippen af likken:D

    xx

    Beantwoorden
    • 21. lovetomakeup  |  maart 18, 2009 om 9:02 pm

      Daar zal ik eens naar kijken, bedankt voor de tip!

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


