Lancering MAC Hello Kitty

februari 25, 2009 at 5:37 pm 20 reacties

Binnekort barst de Hello Kitty hel los in de MAC counters. Maandag 2 maart wordt de uber-schattige Hello Kitty collectie gelanceerd namelijk. De mua’s verwachten dat alles op één dag uitverkocht is!

Wees er dus snel bij, en sla je slag! Gelukkig heb ik mijn favo goodies al besteld via Debbie uit Amerika.

Ik wil wel nog een tinted Lipconditioner in Pink Fish en de lipgloss Nice Kitty. Hopelijk kan ik me inhouden wanneer ik voor deze heerlijke verleidingen sta.

 

Mij vind je dus om 10uur in Wijnegem, klaar om te grijpen wat bij mij hoort 🙂 Hoor mijn hebberigheid eens.

 

Voor de werkende dames, geen paniek, je kan de dag zelf bellen om een aantal producten voor je te reserveren. Dit kan niet op voorhand, want dan zou de collectie telefonisch al verkocht zijn. Handige tip niet?

Entry filed under: Uncategorized.

Fotoverslag Lugano, Verona Getagd: 6 Favo lipproducten

20 reacties Add your own

  • 1. Elien  |  februari 25, 2009 om 6:14 pm

    Is er een MAC-winkel in Wijnegem? Wist ik niet 🙂
    Zijn er nog andere in België? Want hier in de buurt vind ik nérgens iets van MAC 😦

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  februari 25, 2009 om 6:33 pm

      Ja sinds kort is er ééntje opengegaan in Wijnegem, verder vind je er nog ééntje in Antwerpen. Als je ooit iets nodig hebt, moet je het me maar laten weten, dan haal ik het voor je.

      Beantwoorden
      • 3. Elien  |  februari 26, 2009 om 9:24 am

        Oh wat lief! Dankje! 😀

        Beantwoorden
  • 4. Senna  |  februari 25, 2009 om 6:19 pm

    Op de een of andere manier ben ik (nog) niet aangestoken door de Hello Kitty-fever. Ik vind de kat super schattig en heb wel wat nachtgoed hiervan maar op make-up? Ik ga de items nog maar eens goed bekijken mss dat ik iets over het hoofd gezien heb. Welke items heb jij op het oog?
    PS: Wijnegem vind ik overigens een super gezellige shopping mall. Ik kom altijd zeker 2 keer per jaar (m.n. tijdens de solden) mijn slag slaan. Ik wist alleen niet dat er een MAC store zat? Xx

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  februari 25, 2009 om 6:35 pm

      Ik heb ook nog niets van Hello Kitty, maar deze zeer exclusieve collectie mag ik echt niet missen.

      Ik heb besteld Tinted Lipconditioner in Popster (wil ik ook nog in Pink Fish), Blush Fun&Games, Nagellak On The Prowl en lipstick Big Bow. En ik wil Nice kitty ook nog.

      Ik ben denk ik elke week in Wijnegem, is ook zo dichtbij 🙂

      Beantwoorden
  • 6. Kerstin  |  februari 25, 2009 om 6:53 pm

    Ik hou absoluut niet van Hello Kitty, dus dit is ook niks voor mij haha

    Beantwoorden
  • 7. Fashionista  |  februari 25, 2009 om 7:05 pm

    mij lijkt ‘Tahitian Sands’ heel mooi, maar is t nu een blush eigenlijk?

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  februari 25, 2009 om 7:27 pm

      Ik snap het ook nog niet helemaal, en niemand is er echt duidelijk over. Ik veronderstel dat het zoiets als de MSF is.

      Beantwoorden
      • 9. Alana  |  februari 25, 2009 om 8:45 pm

        die beauty powder bedoelen jullie? als jullie dat bedoelen is het om je make-up te ‘setten’ dus vast te zetten, maar ik had ook gehoord dat je dat goed net boven je wang en langs je oog kan doen 🙂

        Ik wil de blushes,een tinted lipconditioner, 2 lipsticks en 1 of 2 lipglasses maar ik kan absuluut niet op 2 maart, ik wil ook graag dat tasje van hello kitty 😀

        ik hoop dat mn moeder wel met me gaat ofzo want ik wil zelf naar de winkel 🙂

        Beantwoorden
  • 10. Dhini  |  februari 25, 2009 om 7:33 pm

    Hello Kitty is zo schattig

    Beantwoorden
  • 11. steffi  |  februari 25, 2009 om 8:12 pm

    grrr kunnen ze er geen in hasselt openen :p misschien beter niet 😀 dat zou fataal zijn!
    maar fijn dat ik weet dat er eentje in het shopping centrum is, niet dat ik daar zo vaak kom haha mijn vriendje eens vragen wanneer we daar nog is naartoe gaan en toevallig wist ik niet :p dat daar een MAC was! suprise suprise hahah

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  februari 26, 2009 om 7:48 am

      hihi erg subtiel 🙂

      Beantwoorden
  • 13. Iris  |  februari 25, 2009 om 8:30 pm

    Love the MAC x Hello Kitty collaboration ^^.

    Beantwoorden
  • 14. Sofie  |  februari 25, 2009 om 11:26 pm

    Omg!!! zou het zo een vaart nemen!!!

    Ik wou pas woensdag gaan, ben op kot in de week :s

    Bestellen ze dan geen producten meer bij ?

    zucht 😥

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  februari 26, 2009 om 7:50 am

      Jammer genoeg bestellen ze niet bij, daarom ik het ook een exclusieve collectie. Volgens mij als je een paar items in hun doosje bijhoudt, krijg je er later nog veel geld voor op ebay.
      Maar daar hou ik me niet mee bezig.

      Beantwoorden
  • 16. Serena  |  februari 26, 2009 om 12:11 am

    ik ben zo weg van hello kitty ! als sinds ik een klein meisje was, mijn eerste item was het voorlees boekje (samen met my melody) en ook had ik haarclipjes en een spiegeltje.

    ik ga mijn tante eens even bellen of ze er meer van weet…ze werkt bij de Douglas in Utrecht en kan vast wel wat voor me vasthouden…hihi! connecties connecties! 😀

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  februari 26, 2009 om 7:51 am

      Leuk die connecties! Wat staat er op je verlanglijst?

      Beantwoorden
  • 18. Shohoda  |  februari 27, 2009 om 1:40 pm

    Helaas helaas, geen winkel in de buurt! 😦

    Beantwoorden
  • 19. Evelien  |  februari 27, 2009 om 2:48 pm

    Wat jammer dat er zo weinig Mac-winkels in Belgie zijn. En Wijnegem en Antwerpen liggen voor mij niet bepaald bij de deur. 😀
    Als ik dat zo hoor op BG zijn er in Nederland veel meer..

    Beantwoorden
  • 20. Marijke  |  februari 28, 2009 om 10:03 pm

    bij aankoop van 3 producten krijg je die bag erbij! 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


