Geshopt The Secret Garden

februari 25, 2009 at 10:00 am 16 reacties

 

Ongeveer een halfjaar geleden ontdekte ik de fantastisch webshop “The Secret Garden“. Hier verkopen ze bath en body producten. Serena, de webmiss maakt alles zelf en op natuurlijke wijze. Aangezien er geen conserveermiddelen wordt gebruikt, blijven sommige producten minder lang goed, let hierop.

 

Wat vind je hier allemaal?

 

De leukste zeepjes met altijd een originele versiering, denk aan rozenknopjes, parels, glitters. Zo mooi dat je soms bang bent om je zeep te gebruiken. Leuk is ook, dat de zeepjes limited zijn. Ze worden regelmatig veranderd. Waardoor het voor ons shopaholics eens zo verleidelijk is om opnieuw te bestellen 🙂

De zepen schuimen goed als je een sponsje gebruikt. Zonder had ik wel wat problemen. Ook de geur is eerder subtiel naar mijn mening, maar aangezien ik slecht ruik kan het ook wel aan mij liggen. Want van andere mensen heb ik gehoord, dat ze de geur heel hard vonden. Maar hun beste eigenschap vind ik is dat ze je huid ongeloofelijk zacht maken.

En de laatste nieuwe service die Serena aanbied, is dat je je zepen kan customizen. Je kan dus een leuke boodschap in je zeepje laten zetten.

 

 

 Daarnaast vind je ook scrubs, Sweetie Pie is echt mijn absoluut top-favoriet product. Echt een must have! De geur is werkelijk onweerstaanbaar, aardbeien, vanille, lekker zoet! Wanneer je hem gebruikt, moet je eerst het zeezout mengen met de olie die er van boven op drijft. Vervolgens heb je echt maar een heel klein beetje nodig, om je hele lichaam te scrubben. De scrub is ongeloofelijk ruw, en dus ook niet geschikt voor je gezicht. Wanneer je hem afspoelt, laat het een zacht olielaagje achter. Handig hoef je ineens geen bodylotion meer te gebruiken. Ik krijg er een super zacht velletje van en de geur blijft ook lekker hangen. Het enige nadeel is dat ik het bad daarna altijd grondig moet kuisen, maar dat heb ik er graag voor over 🙂

 

 

 

 

 

Nog een topproduct is de Whipped Body Butter in Sweetie Pie. Een heerlijke, dikke, luchtige cream die makkelijk uitsmeert en waarvan je maar een klein beetje nodig hebt om heel je lichaam te hydrateren. Fantastisch in combinatie met de scrub

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik had al eens de lippenbalsems besteld, en de bevielen me prima. Heel wat anders dan een Labello, die eigenlijk niets voor je lippen doet. Ik vond alleen het potje zo onhandig, elke keer met mijn vinger erin, niet echt proper. Maar Serena heeft nu ook lippenbalsems in een hulsje. Ik heb zelf aardbeien en ananas smaak, jamie!

De potjes kan je nu trouwens als sample kopen, om zo je smaak te vinden en dit aan een leuk prijsje.

Nu heb ik juist terug besteld, aangezien het weer een tijdje geleden was.

Wat heb ik besteld?

Bath Tablet – Sweetie Pie

Bath Tablet- Rosy Rose

De komkommerzeep, deze staat momenteel niet meer op de site, maar zou een milde en kalmerende werking hebben voor je gezicht.

 

En het allernieuwste product, de massagebar in Sweetie Pie. Hmm valt het op dat Sweetie Pie echt mijn favo geurtje is? 🙂 Sweetie Pie is een zoete geur, maar niet zoals Pink Sugar van TPS (wat sommige mensen heerlijk vinden en andere vreselijk). Het ruikt niet naar candy ofzo, eerder aardbei.

Het is een massagebar, die je rollend over je lichaam kunt aanbrengen. Een beetje vergelijkbaar met Lush, alleen is deze properder in gebruik.

 

 

En nog een lippenbalsem natuurlijk maar die stond nog niet op de website 😦

 

Goed nieuws vandaag gaat Serena de website update, en komt er dus nog heel wat bij.

 

Nu dat ik mijn korte reveiw terug lees, valt het me op hoe positief deze is. Ik heb zelf ook een hekel aan alleen maar super positieve reviews. Er zijn altijd min punten vind ik.

Voor mij persoonlijk mogen de zepen nog meer schuimen, ik hou van grote zeepbellen. En misschien de vervaldatum vermelden op de producten.

Mijn overige opmerkingen waren de onhandige lipbalsems, maar Serena staat altijd open voor opmerkingen, en ze past of probeert haar producten dan ook aan te passen.

Dit vind ik echt super tof, dat je mening ook wordt gerespecteerd. Zo bestook ik haar regelmatig met vragen over nieuwe producten.

 

Wanneer ik mijn nieuwe goodies binnen heb, schrijf ik zeker een review. Kriebelt het bij jouw nou ook om te bestellen, klik dan hier en ontdek de wonderlijke wereld van de Secret Garden!

 

P.S. : Serena heeft ook een hele leuke blog, waar je een kijkje kan nemen achter de schermen van haar webshop. Hier krijg je ook altijd een preview van de nieuwste producten. Momenteel is er ook een winactie, waarbij je enkel een nieuwe naam moet bedenken voor de Soy Wax Tarts (geurkaarsjes voor in je brander)!

Entry filed under: Beauty, Online Shoppen. Tags: , , , , , .

Koken met cola Fotoverslag Lugano, Verona

16 reacties Add your own

  • 1. Senna  |  februari 25, 2009 om 11:38 am

    That does it! Sweetie Pie ga ik zeker bestellen, ik hoor alleen maar positieve dingen hierover. Ik kan die whipped body butter ook niet weerstaan het lijkt net een heerlijk toetje…mmm… I love it! Xx
    PS: ik moet echt minder beauty bloggen want mijn to buy list is zoooo lang en ik moet centjes sparen 😦

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  februari 25, 2009 om 5:07 pm

      Je moet echt Sweetie Pie hebben geprobeerd, het is zooo verslavend!

      Beautyblogs zijn leuk om te lezen, maar ze kosten ons veel geld!!

      PS: Vind je je nieuwe avatar beter? Hij lacht tenminste al 🙂

      Beantwoorden
      • 3. Senna  |  februari 25, 2009 om 6:21 pm

        Haha! Ik moet binnenkort echt een bank gaan beroven als dit zo door gaat 😉 Btw: Love mijn nieuwe Avatar. Lekker vrolijk en gek (net als ik!) Xx

        Beantwoorden
  • 4. Fashionista  |  februari 25, 2009 om 12:12 pm

    dat ken ik Senna 😀

    Nu wil ik weer bestellen :p

    Beantwoorden
  • 5. Fashionista  |  februari 25, 2009 om 12:21 pm

    Ik heb besteld, hihi 😀

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  februari 25, 2009 om 5:08 pm

      Haha je kon het niet laten, mag ik vragen wat?

      Beantwoorden
  • 7. Dhini  |  februari 25, 2009 om 1:48 pm

    Ze zien er lekker uit.

    Beantwoorden
  • 8. Jeske  |  februari 25, 2009 om 2:56 pm

    Leuke spullen! ziet er goed uit;).

    Beantwoorden
  • 9. Alana  |  februari 25, 2009 om 4:41 pm

    leuk review ik wacht ook op de hulsjes 😛

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  februari 25, 2009 om 5:09 pm

      Aanschijven in de rij eh Alana 🙂
      Ooh jij kan het gewoon gaan komen ophalen, hoe makkelijk.

      Beantwoorden
  • 11. Cindy  |  februari 25, 2009 om 5:23 pm

    Ziet er allemaal lekker uit !
    Ook maar eens bestellen denk ik 😉

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  februari 25, 2009 om 5:39 pm

      Ik ben zeker dat je niet teleurgestekd zult zijn 🙂

      Beantwoorden
  • 13. Ellen  |  februari 25, 2009 om 9:50 pm

    aah ik wou al zo lang bestellen,
    en nu nog meer positief nieuws!
    nu moet ik wel 😉

    Beantwoorden
    • 14. lovetomakeup  |  februari 26, 2009 om 7:53 am

      Je klinkt als een bezetenen, nu moet ik wel 🙂

      Beantwoorden
  • 15. Serena  |  februari 26, 2009 om 12:17 am

    Echt gaaf dat ik zo gereviewed wordt her en der. Kom er steeds per ongeluk achter of ik wordt op de hoogte gebracht als het er al opstaat en dan lees ik het met plezier. Superfijn dat je zo positief bent maar ook verbeterpunten hebt Evi, die hou ik zeker in gedachten!

    nou Evi en Alana de hulsjes staan erop, maarrrr er komt nog meer aan, de choco en minty dan. Een kokos is in de maak. Ik heb dus koffieboter (best moeilijk te verkrijgen, heb er een half jaar op moeten wachten) en het lijkt me leuk om daar een lippen balsem van te maken. In combinatie met hazelnoot of iets anders. Alhoewel ik zelf geen koffieliefhebber ben maar denk dat het wel lekker wordt.

    ok nu ga ik slapen! x

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  februari 26, 2009 om 7:54 am

      Je moet dan ook maar niet zo’n damn leuke webshop hebben eh 🙂

      Ik hou zelf niet van choco, en koffie maar minty lijkt me wel fijn. Maar mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar fruit of naturel.

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


