Fotoverslag Lugano, Verona

februari 25, 2009 at 10:02 am 13 reacties

 

In november verastte mijn vriend me wel heel hard met zijn telefoontje. Om 5uur belde hij me op of ik zin had in een tripje naar Italië? Jaaaaaaaa altijd 🙂 ! Ik had een uur de tijd om een hotel te boeken in Lugano, de koffer te maken en de kat klaar te maken voor weg te brengen (lees al zijn spulletjes verzamelen, kattenbak uitkuisen).

 

Mijn vriend moest voor zijn werk naar Verona om een machine na te kijken, onderweg stopte we nog even in Lugano.

Lugano ligt in Zwitserland, maar door het warme klimaat en de Italiaanse taal, waande ik me al een beetje in Italië. Lugano is een prachtige stad met een groot meer en een berglandschap op de achtergrond.

Maar wat nog belangerijker is Lugano is een waar shoppingparadijs, met alle luxe boutique’s, gewone winkels zoals de H&m vond je hier niet. De mensen die hier rondliepen waren ook uber-stylisch gekleed met hun LV handtassen, en bijpassende pumps. Gelukkig had ik ook mijn mooie handtas van Essentiel mee, en voelde ik me niet zo kaal.

 

Het weer in november, was best nog aangenaam met zo’n 18°.

 

 

 

Ons hotel, Hotel Splendide Royal, was een pareltje, het was dan ook één van the leading hotels of Swiss. Het leek wel een film, we reden de heuvel op naar de inkom van het hotel. Toen er een oude piccolo naar ons toe kwam om de deuren te openen en de bagage uit de koffer te halen. Hij had ook zo’n echt kostuum aan, met gouden flosjes op de schouders enzo.

 

 

 

 

 

 

Aangekomen in onze prachtige kamer verscheen er meteen op de flatscreen ” Welcome Mr. Darimont”, hoe leuk.

Hieronder enkele foto’s van onze kamer:

En een filmpje:

 

’s Namiddags hebben we alle leuke winkelstraten bezocht, en onze ogen uitgekeken naar al dat moois. Vervolgens zijn we op een pleintje iets gaan drinken, om daarna ons te gaan klaarmaken voor het diner.

En wauw, dit was een klasserestaurant. Helemaal af was het, ze kwamen aan je tafel met een roltafel de vis fileren enzo. Het werd ook gepresenteerd onder van die zilveren koepels, die ze dan tegelijktijd opheffen. Altijd spannend om te zien wat er onder zit 🙂

 

De volgende dag waren we in Verona, hier hebben we de arena bezocht. Leuk was dat dit op de eerste zondag van de maand, slechts 1€ inkom kost. Zeker eens de moeite waard om te bezoeken. Neem wel je goede conditie mee, ik was helemaal pompaf toen ik boven kwam. En ik vond die grote trappen best eng om naar beneden te gaan 🙂

 

 

In Verona zelf, was ook een leuke winkelstraat waarbij zelfs de meeste winkels op zondag open waren. Ik weet dat dit voor Nederland niets nieuw is, maar geloof me voor ons belgen is het een hele verassing!

Hier heb ik mijn eerste Sephora bezocht, jammer genoeg wou mijn vriend er geen foto van nemen, hij vond het nogal dom :(.

Nog enkele sightseeing foto’s:

 

De volgende dag zijn we de fabriek gaan bezoeken, niet zo intressant dus 🙂

 

Meer fotoverslagen volgen!

Neem ook eens een kijkje naar mijn vorig fotoverslag “Een onvergetelijke reis in Italië“, klik hier

Entry filed under: Een kijkje achter de schermen. Tags: , , , .

Geshopt The Secret Garden Lancering MAC Hello Kitty

13 reacties Add your own

  • 1. elintjuh  |  februari 25, 2009 om 10:50 am

    Ja, Leuk, wat mooi zeg!
    nu krijg ik helemaal zin om naar Italie te gaan,
    Ik ga het verslag ook aa Michel laten zien, dan krijgt hij er ook super veel zin in!

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  februari 25, 2009 om 4:56 pm

      Super, breng hem maar helemaal in de stemming!
      Ik had jammer genoeg deze keer niet zoveel foto’s getrokken.

      Beantwoorden
  • 3. Senna  |  februari 25, 2009 om 11:58 am

    Ik kan niet geloven dat ik nooit naar Italië ben geweest 😦
    Mijn vriendinnen zijn in 2008 gegaan maar ik kon toen helaas niet mee. Ik moet het gauw maar eens inhaleb. Mijn bf wil ook heel graag dus het gaat er zeker van komen. Mooie foto’s en leuk verslag! Xx

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  februari 25, 2009 om 4:58 pm

      Italië is super prachtig om rond te rijden. Maar misschien was het ook zo fijn in een cabrio.
      Maar je moet erg oppassen met de hotels, de meeste zijn niet erg verzorgend. En op vakantie hou ik toch wel van wat luxe.
      Check dus altijd reviews na, voor je boekt.

      Beantwoorden
  • 5. Elien  |  februari 25, 2009 om 1:04 pm

    Oeh, wat leuk ^^

    Beantwoorden
  • 6. elke  |  februari 25, 2009 om 1:15 pm

    ooh italie ❤ rome is echt mijn favoriete grote stad, maar de andere steden zijn idd ook heel leuk
    en de ijsjes! :p

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  februari 25, 2009 om 5:00 pm

      Rome lijkt me ook erg mooi! Maar mijn vriend heeft panische angsten bij grote druktes 🙂 Dus wij bezoeken de kleine dorpjes, ook erg leuk!

      Beantwoorden
  • 8. Dhini  |  februari 25, 2009 om 1:45 pm

    Italie…! Super leuk en mooie stad

    Beantwoorden
  • 9. Jeske  |  februari 25, 2009 om 2:54 pm

    Echt leuk die fotoverslagen!

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  februari 25, 2009 om 5:04 pm

      Binnekort komen er nog een paar hoor.
      Jeske ik heb perongeluk je mail gewist, sorry ik was te vlug met te klikken 😦

      Beantwoorden
  • 11. Alana  |  februari 25, 2009 om 4:43 pm

    Supermooi! Nu denk ik aan de zomer, vakantie en het warme weer 😛

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  februari 25, 2009 om 5:02 pm

      Ha het warme weer… hmm ik kijk er alvast al naar uit!
      Maar eerst nog naar de sneeuw 🙂

      Beantwoorden
  • 13. Rowin  |  februari 26, 2009 om 12:12 am

    Haaj,

    Ziet er wel mooi uit hoor..
    Ik hou van zon, zee, strand voor de rest boeit het me niet zo:P

    PS: caribisch gebied dan hé!

    x

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


