Werkt het filmpje? Ja het werkt :)

februari 24, 2009 at 8:48 am 32 reacties

Het filmpje werkt, eindelijk! Klik hier om een kijkje te nemen.

Entry filed under: Uncategorized.

Leuk artikel om te lezen Tas geshopt

32 reacties Add your own

  • 1. Frauke aka Makecupcake  |  februari 24, 2009 om 9:15 am

    Nee! Er staat nog steeds hetzelfde als gisteren. Kan het niet via een andere site? kus, Frauke aka Makecupcake

    Beantwoorden
  • 2. Frauke aka Makecupcake  |  februari 24, 2009 om 9:17 am

    O, ik heb een paar keer op vernieuwen gedrukt en nu gaat het wel ๐Ÿ™‚ Je hebt inderdaad wel een Antwerps accent ๐Ÿ™‚ Leuk filmpje btw, kus.

    Beantwoorden
  • 3. lovetomakeup  |  februari 24, 2009 om 9:20 am

    Dus het werkt eindelijk ๐Ÿ™‚
    Ja het is erg, ik ga eens deftiger moeten leren praten.

    Beantwoorden
  • 4. Frauke aka Makecupcake  |  februari 24, 2009 om 9:26 am

    Ik vind het wel leuk zo. Wat heb je een prachtig huis! Enne, de tweede verdieping zie je enkel de kamers die je opendoet; In de gang is alles zwart ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
  • 5. Elien  |  februari 24, 2009 om 9:28 am

    Ik kan het zien ๐Ÿ™‚
    Wat een prachtig appartement! En zo groot!
    Haha, grappig hoe je over die badkamer praat ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 6. lovetomakeup  |  februari 24, 2009 om 9:41 am

    Super dat het werkt!
    Ja die horror van een badkamer ๐Ÿ™‚

    Boven is geen verlichting, dus kan je weinig zien eh ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 7. Senna  |  februari 24, 2009 om 10:10 am

    Prachtig!! Op video krijg je een nog betere idee over de grootte van je appartement en GROOT is het zeker! Ik heb een schoonzus uit Antwerpen en het verbaasd me eigelijk altijd weer hoe heerlijk groot de woningen zijn in Belgiรซ zijn. Je krijgt zo veel meer ruimte voor je geld. Als ik dat vergelijk met mijn ca 40m3 dan valt t echt in het niet. Ik ben nu officieel jaloers (haha). Xx

    Beantwoorden
  • 8. Nele  |  februari 24, 2009 om 10:26 am

    Leuke rondleiding Evi! En ik vind je accent nog te doen hoor ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 9. lovetomakeup  |  februari 24, 2009 om 10:47 am

    Woningen in Belgiรซ zijn meestal wel groter ja, maar wij zijn ook meer naar het platteland moeten verhuizen om betaalbaar te blijven.

    Beantwoorden
  • 10. Jeske  |  februari 24, 2009 om 12:16 pm

    Hee, Prachtig appartement heb je, en wat groot!
    Dat bad staat inderdaad een beetje op een rare plek, maar voor de rest is je apparmtement echt prachtig!

    x Jeske

    Beantwoorden
  • 11. Alana  |  februari 24, 2009 om 4:46 pm

    Wat heb jij een leuke stem ๐Ÿ™‚ en een super leuk huis (en een leuke brander ๐Ÿ™‚ ) xx

    Beantwoorden
  • 12. bettyvdberg  |  februari 24, 2009 om 4:49 pm

    Wat heb je een prachtig huis Evi!

    En wat een schattig accent ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
  • 13. lovetomakeup  |  februari 24, 2009 om 4:56 pm

    Ik vind het vreselijk klinken, maar ik ga proberen de volgende keer meer AN te praten. Ja mijn oliebrander voor Serena, ze heeft het nog niet gezien denk ik ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 14. Eefje  |  februari 24, 2009 om 5:41 pm

    Oh my gosh, dat accentje, wel grappig XD
    En je huisje is echt leuk ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 15. Cindy  |  februari 24, 2009 om 5:58 pm

    Wat een prachtig huis Evi !!
    En ik vind het super leuk om je te horen praten, ik kom zelf uit Noord Holland, en praat vrij boers en met een harde G, dus dan vind ik die zachte G zo schattig ๐Ÿ™‚
    En tassen ipv bekers (toch ? )
    En goe ipv goed, super leuk om te horen ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  februari 24, 2009 om 6:14 pm

      Haha grappig dat je al die kleine dingen opmerkt!

      Beantwoorden
  • 17. mascha  |  februari 24, 2009 om 6:57 pm

    Suuuuupermooi! Echt gaaf. Mijn vader had ook een tijdje in Belgie gewoont, en de woningen zijn zo goedkoop vergeleken met hier! En je bad is inderdaad gek geplaatst, echt jammer, as hij tegen de muur rechts stond zou het nog meevallen. Maar hee, ben jij niet ONWIJS lang bezig met schoonmaken enzo? zoooo veel kamers!!!

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  februari 24, 2009 om 7:10 pm

      Nu heb je me betrapt! Ik heb een hekel aan schoonmaken, en het ligt hier dan ook niet altijd super netjes bij, maar ik doe mijn best ๐Ÿ™‚

      Gelukkig komt de mama van mijn vriend af en toe is grondige kuis doen ๐Ÿ™‚

      Nu ik meer thuis ben, doe ik het natuurlijk zelf. Maar daarvoor, na 8u les te hebben gehad, gekookt, had ik bitter weinig zin om nog te kuisen.

      Het bad is echt stomstomstom! Aah aangezien we het huren, kunnen we hier weinig aan veranderen.

      Ik weet niet hoeveel de prijzen in Nederland zijn, weet iemand een goede immosite, nu ben ik wel benieuwd ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 19. mascha  |  februari 24, 2009 om 7:34 pm

    Mja in Nederland verschilt het ook waar je woont, in dorpjes is het goedkoper, in de stad iets duurder. Ik woon zelf in Den Haag (stad dus) en zo’n woning heb je hier via de woningbouw (dat is heel goedkoop huren, via de gemeente zegmaar) voor 750 euro minimaal, en als je bij een makelaar huurt is 1 kamer soms al 750 euro, dus dit zal wel 1700+ euro zijn per maand.

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  februari 25, 2009 om 7:45 am

      Wauw 1700โ‚ฌ dat is super veel geld, of zoals jullie het zouden zeggen dat is vet veel geld ๐Ÿ™‚
      Raar dat het zooo verschillend is eigenlijk.

      Mascha ik moet zeggen dat jij wel de lelijkste patat van allemaal hebt gekregen ๐Ÿ™‚ (zie je avatar)

      Beantwoorden
  • 21. ais  |  februari 24, 2009 om 8:13 pm

    wat een schatig accentje ! hahahaah
    ik had het helemaal niet zien aankomen,
    gewoon omdat ik nederlands ben : ) denk ik ook dat iedereen zo praat (als ze nederlands schrijven)

    tis ook altijd wennen als ik iemand uit groningen of limburg opeens hoor praten :’) x x

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  februari 25, 2009 om 7:46 am

      Schattig zou ik het niet echt noemen, in het begin in de trappenhal probeerde ik nog heel even AN te praten, maar dan mislukte het weer ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 23. Lina  |  februari 24, 2009 om 11:25 pm

    Haha wat is het leuk om weer een echt belgje te horen praten! ๐Ÿ˜€ Ik wil ook dat accent. Ik vind dat jullie trouwens een vet mooi appartement hebben, ondanks de paar rommelkamers. :p Was je kat er niet eens toen je aan het opnemen was? ๐Ÿ˜ฆ

    Beantwoorden
    • 24. lovetomakeup  |  februari 25, 2009 om 7:47 am

      Jajaja nog een paar rommelkammers, maar het is ook zo groot dat het weinig zin heeft om alles af te werken, als je er toch nog komt ๐Ÿ™‚

      Als je goed ziet, zie je de kat helemaal in het begin in de trappenhal, daar mag ie nooit niet komen, dus had ie veel speelplezier ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
      • 25. Lina  |  februari 26, 2009 om 3:00 pm

        Oja ik zie hem. ^^

        Beantwoorden
  • 26. serena  |  februari 24, 2009 om 11:56 pm

    wow wat een prachtige en ruime woning! en wat praat je schattig ^^ en je oliebrander is heel chic en goud!! erg mooi ding ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
    • 27. lovetomakeup  |  februari 25, 2009 om 7:48 am

      Had ik je naam juist uitgesproken?

      Beantwoorden
  • 28. Jeske  |  februari 26, 2009 om 12:05 am

    Hee evi, zou je mij via de mail misschien nog wat tips willen geven over het bloggen:$?

    x Jeske.

    Beantwoorden
  • 29. Saskia  |  februari 27, 2009 om 5:11 pm

    Leuk om eens iets anders te horen dan Algemeen Nederlands in een filmpje ๐Ÿ˜€
    Jammer van je bad. Je bent ons je gerbils vergeten te tonen ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  februari 27, 2009 om 5:29 pm

      Sssht Saskia nu ben ik betrapt! Maar ze zijn ook zo moeilijk te filmen eh. Ik post morgen foto’s over hen om het goed te maken.

      Beantwoorden
  • 31. Eliine  |  maart 4, 2009 om 2:18 pm

    Wat een prachtig appartement, Evi!
    Echt veel plaats om maar met 2 te zijn ๐Ÿ™‚
    Ik vind trouwens niets raars aan je accent, ben zelf van Gent ๐Ÿ˜‰
    Doe zo verder met je site!

    Beantwoorden
    • 32. lovetomakeup  |  maart 4, 2009 om 2:46 pm

      Dankjewel, ja we hebben plaats zat momenteel.

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


