Tas geshopt

februari 24, 2009 at 10:44 am 19 reacties

Toen ik het tassenartikel van Katrijn las, spotte ik meteen zo’n beauty waaraan ik niet kon weerstaan, de Pax Bag van Friis & Company. Gelukkig was ie in korting, namelijk -40%, voor 40€ was ie voor mij.

Daar kan je niet voor sukkelen eh! Ik heb hem gekocht via Styliss, neem zelf ook eens een kijkje en wie weet slaag je nog snel een koopje.

Deze vond ik trouwens ook erg leuk, de City Shopper van Friis & Company, voor 60€

Entry filed under: Fashion, Shoppen. Tags: , , .

Werkt het filmpje? Ja het werkt :) Koken met cola

19 reacties Add your own

  • 1. Elien  |  februari 24, 2009 om 10:58 am

    Friis&Company! Mijn schooltas is van daar en ik heb nog een andere tas ook. Love them, ze zijn zo handig! En de kwaliteit is ook super! Ik gebruik hem elke dag en er is nog niets aan (buiten de rits die soms ambetant doet, maar hé, zo erg is dat nu ook weer niet :)).

    Beantwoorden
  • 2. Dhini  |  februari 24, 2009 om 11:23 am

    Mooie tas Evie en Ik wil hem ook 😉

    Beantwoorden
  • 3. Fashionista  |  februari 24, 2009 om 11:53 am

    ooh leuk 😀 Ik hoop dat je ‘m snel binnenhebt, hij is leuk he…

    Hier zie je trouwens foto’s van hoe de binnenkant eruit ziet: http://webshop.kii.se/system/search/product.asp?id=2398

    Beantwoorden
  • 4. lovetomakeup  |  februari 24, 2009 om 12:03 pm

    Ooh handig linkje, ook leuk die opbergruimte van binnen.

    Beantwoorden
  • 5. Jeske  |  februari 24, 2009 om 12:33 pm

    Wauw leuke tassen zeg! Maar bij Friis&company hebben ze zowiezo vaak erg leuke tassen;).

    Beantwoorden
  • 6. Fashionista  |  februari 24, 2009 om 3:13 pm

    Wow, die andere tas die ik besteld heb, heb ik vandaag al binnen 😀 Een leuke verrassing: hij heeft ook 2 grote hoofdvakken… jammer dat de batterijen van mijn fototoestel plat zijn 😦

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  februari 24, 2009 om 3:42 pm

      Had je dan nog een tas besteld?
      Jij shopverslaafde 🙂
      Ik kijk uit naar de foto.

      Beantwoorden
  • 8. Zefa  |  februari 24, 2009 om 3:36 pm

    Hele mooie tassen! Ik heb ook onlangs een F&C tas voor -50% kunnen kopen. Heb trouwens je blog bij mijn links gezet :-).

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  februari 24, 2009 om 3:42 pm

      Dat noemen ze een koopje doen 🙂
      Ik neem ook eens een kijkje op je website.

      Beantwoorden
  • 10. beautyliciouss  |  februari 24, 2009 om 3:50 pm

    oeeh, dat is echt een hele leuke tas, zeg!
    liefs.

    Beantwoorden
  • 11. Alana  |  februari 24, 2009 om 4:41 pm

    Oeh! Die eerste tas 😀 ! Superleuk 🙂

    Beantwoorden
  • 12. Senna  |  februari 24, 2009 om 5:20 pm

    Leuke tas heb je geshopt! Ik had hem idd ook op de log bij Katrijn gezien en vond hem toen al leuk. Mooie kleur en goed formaat volgens mij ga je er vast van genieten! xx

    Beantwoorden
  • 13. elke  |  februari 24, 2009 om 7:39 pm

    die laatste ziet er ook superhandig uit ❤

    Beantwoorden
    • 14. lovetomakeup  |  februari 25, 2009 om 7:42 am

      Ja die laatste is echt super mooi, heb hem al vaak op straat gezien. Maar 60 of 40 klinkt al helemaal anders 🙂

      Beantwoorden
  • 15. suzieblue  |  februari 25, 2009 om 9:02 am

    die bovenste is echt super mooi!

    Beantwoorden
  • 16. Fashionista  |  februari 25, 2009 om 12:24 pm

    Verdorie! De luie facteur belde hier daarnet aan en ik sprintte naar beneden.. was hij al weg 😦 Het is een pakje uit Nederland dus is het die tas gewoon… snif. Ik had m zo graag al laten zien hoe hij er in t echt uitziet… nu moet ik waarschijnlijk wachten tot dinsdag! Stomme school met hun lange dagen les :p

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  februari 25, 2009 om 5:15 pm

      Wat jammer seg!
      Ik had hem ook wel graag eens beter bekeken.
      Heb jij trouwens een mail gehad wanneer ze het verzonden of niet?

      Beantwoorden
  • 18. Fashionista  |  februari 25, 2009 om 11:59 pm

    nee, ik heb daar zelf een mailtje voor gestuurd. De post gaat trouwens ma di en woe staken! grrrr

    Beantwoorden
  • 19. lovetomakeup  |  februari 26, 2009 om 8:08 am

    Grrr wat hatelijk!! Bedankt voor de post info 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


