Leuk artikel om te lezen

februari 23, 2009 at 6:08 pm 11 reacties

Ik las net dit leuk artikel van Eline over haar trip naar London. Een leuk fotoverslag om te lezen 🙂

Ik ben zelf nog nooit niet naar London geweest, shame on me 🙂 , maar na dit artikel kriebelt het bij mij nog harder.

Ben je benieuwd, klik dan hier om meer te lezen.

 

En deze wil ik ook nog graag met jullie delen, Senna van Stylemepretty heeft de mooiste outfits van de Oscars gespot, maar nog veel leuker ook de bloopers. Check haar site eens!

Entry filed under: Uncategorized.

Home sweet Home Werkt het filmpje? Ja het werkt :)

11 reacties Add your own

  • 1. Frauke aka Makecupcake  |  februari 23, 2009 om 6:48 pm

    haha, de linkjes gaan hier de hele tijd over en weer 😉 je hebt echt een fantastisch leuke site. Vraagje: hoe kom jij in de top 10 van de hot blogs of the day? kus, Makecupcake

    Beantwoorden
  • 2. lovetomakeup  |  februari 23, 2009 om 6:58 pm

    Als ik iets leuks lees, deel ik het graag met de rest 🙂

    Gewoon door veel bezoekers te hebben kom je in de top 10, niets speciaal dus 🙂

    Beantwoorden
  • 3. Serena  |  februari 23, 2009 om 8:14 pm

    cool Evi!! ik zit nu op Senna’s blog Beyonce en Miley uit te lachen, LOVE IT! ga zo het london verslagje lezen. Fijn dat je links uitwisselt juist, het hoeft ook niet allemaal ikke ikke ikke te zijn, elkaar doorlinken en helpen is juist handig en fijn! (en lief).

    ik denk dat ik ook wat linkjes ga aanmaken op mijn blog, ook handig voor mezelf, ze staan wel onder mn favorieten maar als ik vanaf een andere computer bij alle leuke beautyblogs wil komen dan weet ik echt niet alles uit mn hoofd!

    Beantwoorden
  • 4. Senna  |  februari 23, 2009 om 8:28 pm

    Thanks voor de plug en voor de tip over de blog van Eline! Ik ben 2 keer naar London geweest en dat is echt een aanrader! Leuk shoppen, veel dingen te zien, leuk stappen, lekker eten.. ja echt een stad naar mijn hart! Xx

    Beantwoorden
  • 5. Alana  |  februari 23, 2009 om 9:04 pm

    Superleuk! 🙂

    Beantwoorden
  • 6. lovetomakeup  |  februari 23, 2009 om 9:21 pm

    Nee het is juist leuk om links te ruilen, zo kom ik vaak hele leuk sites tegen die ik anders nooit niet zou kennen 🙂

    Binnekort komt er ook nog een artikel over the secret garden hoor!

    @ Senna dat is niets hoor, ik vind je blog echt super om te lezen!

    Beantwoorden
  • 7. Serena  |  februari 23, 2009 om 9:54 pm

    ben het helemaal met je eens!

    ik heb net je link toegevoegd aan mn blog 🙂

    linken = handig en leuk! ga nog een paar leuke blogs toevoegen zo 😀

    Beantwoorden
  • 8. Fashionista  |  februari 23, 2009 om 10:51 pm

    je bent getagged! Artikel komt morgen online te staan!

    XXX

    Beantwoorden
  • 9. lovetomakeup  |  februari 24, 2009 om 8:37 am

    Ooh joepie, serena en ik hadden al een taggloos clubje opgericht 🙂

    Beantwoorden
  • 10. Frauke aka Makecupcake  |  februari 24, 2009 om 9:15 am

    Hey, ik bedoelde dat ook hélemaal niet slecht, dat van dat linken! Ik merkte het gewoon op, ik zei dat toch niet op een gemene manier ofzo?

    Beantwoorden
  • 11. lovetomakeup  |  februari 24, 2009 om 9:19 am

    Nee hoor Frauke, kwam ook helemaal niet zo over. Maak je maar geen zorgen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


