Home sweet Home

februari 23, 2009 at 1:15 pm 34 reacties

Zoals beloofd een artikel over hoe ik woon:

Hierbij ons appartementje van mijn vriend en mij, en hopelijk als ik volgend jaar ben afgestudeerd kunnen we eindelijk een huis kopen.
I hope you enjoy!


Living


Eetkamer

Keuken

Zithoekje

 

Trapje om naar het dakteras te gaan, plus de gerbils (hier moet ik ook nog eens een artikel over maken, want ze voelen zich wat verwaarloosd na dat artikel over Balou de kat 🙂 )

Het dakterras, dat nog altijd moeten worden opgefleurd, met planten en tuinmeubels.

Gang

Bergkot

Dressing

Vreselijke badkamer

En ons nieuw bed!

 

EDIT: Het filmpje moet nog worden goedgekeurd, erg vervelend, ik heb geen idee hoe lang dit duurt. Sorry

Klik hier voor een  filmpje van heel het huis. Het is best dom, want ik vond het heel moeilijk om tegen een camera te praten. Ik klink ook een beetje raar maar dat is omdat ik weer verkouden ben 😦 sniff

En wat praat ik Antwerps is me nog nooit niet opgevallen tot ik dit hoor 🙂

Entry filed under: Een kijkje achter de schermen. Tags: , .

BeautychannelXL @ Ici Paris Leuk artikel om te lezen

34 reacties Add your own

  • 1. Senna  |  februari 23, 2009 om 1:25 pm

    Volgens mij ben ik nog wat vroeg want je video is nog niet klaar met uploaden. 😉 Wat een ontzettend leuk appartement hebben jullie! Lekker ruim en super leuk ingericht! Wat lijkt het me heerlijk om een dakterras te hebben (*zucht*) Ook je nieuwe pronkstuk in de slaapkamer zier er lekker zacht uit. Xx
    PS: ook de collage/ingelijste foto’s aan de muur in je woonkamer zijn erg mooi.

    Beantwoorden
  • 2. Frauke aka Makecupcake  |  februari 23, 2009 om 1:36 pm

    Wat een mooi ‘appartement’! Het lijkt wel een huis, zo chique! Jammer maar helaas, het filmpje kan ik nog niet bekijken 😦 Enne, kan je die eigelijk niet gewoon aan een berichtje toevoegen? kus Frauke aka Makecupcake

    Beantwoorden
  • 3. Nele  |  februari 23, 2009 om 1:37 pm

    Waarom blijf je daar niet wonen, ik vind het supermooi ingericht 🙂

    Beantwoorden
  • 4. lovetomakeup  |  februari 23, 2009 om 1:37 pm

    Ooh inderdaad hij werkt nog niet voor jullie, wat jammer. Hij moet namelijk nog worden goed gekeurd.
    Ik ga het eens proberen via photobucket 🙂

    Dankje voor de complimentjes 🙂

    Beantwoorden
  • 5. Alana  |  februari 23, 2009 om 3:09 pm

    Superleuk huis (hihi grote drankvoorraad en dressing !!)

    Beantwoorden
  • 6. ais  |  februari 23, 2009 om 3:10 pm

    WAUW wat een huís !!! prachtig appartement heb je ik ben helemaal groen jaloers op je kleuren in de woonkamer en je kleedje en je koffietafel van hout en je bank oeioeioei wat mooi ! !

    ik zit op mn werk dus kan nu nog het filmpje niet zien maar ik ben benieuwd ! : ) x

    Beantwoorden
  • 7. lovexit  |  februari 23, 2009 om 3:23 pm

    Hee!
    Wauw je hebt echt een super mooi appartement, en ook zo mooi ingericht! Hoe slaapt je nieuwe bed? Hij ziet er in ieder geval super comfortabel uit:D!

    x Jeske.

    Beantwoorden
  • 8. Reneé  |  februari 23, 2009 om 3:45 pm

    Erg mooi appartement en mooi ingericht 🙂
    Jullie hebben wel smaak 😉

    Beantwoorden
  • 9. Kellyy  |  februari 23, 2009 om 3:54 pm

    Wauwww, ziet er echt super uit allemaal!
    En je bed is beautifull!
    Ik zou daar ook gewoon blijven wonen haha, ben jaloerss 😉

    Beantwoorden
  • 10. lovetomakeup  |  februari 23, 2009 om 4:08 pm

    @ Nele en Kelly ons appartement heeft ook enkel nadelen. Ok je hebt een dakteras, maar ik zou toch heel graag een tuin hebben. Bovendien is de keuken naar mijn zin, te klein.
    Maar de voornaamste reden is dat we hier huren en het dus eigenlijk zinloos geld is.

    @ Aisling, wat doe je van werk? Geen probleem het filmpje werk toch nog niet. Ik ben het nog eens ana het uploaden, ik hoop dat het werkt, en anders pech voor jullie 🙂

    @ Jeske het bed slaapt zaaaalig, heerlijk zacht. Ons Ikea matras was toch echr versleten. Hoe is het met je blog?

    Beantwoorden
  • 11. Mademoiselle  |  februari 23, 2009 om 4:25 pm

    Wat wonen jullie prachtig! Ik vind de woonkamer en de keuken erg mooi ingericht, modern en toch warm. 🙂 Leuk trouwens dat jullie een dakterras hebben, dat lijkt me tof in de zomer!

    Om even je vraag te beantwoorden (waarvan ik moet revalideren): ik heb het chronische vermoeidheidssyndroom, afgekort CVS. Het lijkt vrij veel op ME.

    Beantwoorden
  • 12. Jasmina  |  februari 23, 2009 om 4:40 pm

    Wauw, wat een prachtig appartement! Heel mooi ingericht, ben helemaal fan van de mooie bruintinten :).

    Superleuk dat jullie een dakterras hebben, vooral voor de z omer!

    Ik kan het filmpje ook nog niet zien, maar de foto’s maken heel veel goed!

    Beantwoorden
  • 13. Kim  |  februari 23, 2009 om 4:44 pm

    Jullie wonen heel mooi! Mooie meubels, mooie planché en dressing vind ik heel leuk. Net een Ikea-cataloog 😀

    Beantwoorden
  • 14. Iris  |  februari 23, 2009 om 4:49 pm

    Ziet er erg mooi uit :)!

    Beantwoorden
  • 15. Steffie  |  februari 23, 2009 om 5:05 pm

    Wat een leuk huis heb je zeg! Ik had al eerder je huis gezien op het beauty forum en ik vind het echt prachtig! Zo moet mijn huis er later ook uit zien haha! Wat leuk trouwens dat je gerbils hebt! Lijkt me leuk om daar een artikel over te lezen. MIjn vriend wil ook heel graag gerbils, maar we hebben nu al 3 hamstertjes dus er is eventjes geen plaats. Je bent ziet er trouwens geweldig mooi uit zeg. Ziet er erg zacht, warm en comfy uit 😉

    Beantwoorden
  • 16. Steffie  |  februari 23, 2009 om 5:06 pm

    Ehh… bed dus niet bent *schaam*

    Beantwoorden
  • 17. elintjuh  |  februari 23, 2009 om 5:11 pm

    Ik ben Jaloers op jullie mooie huisje, ik wou dat ik ook al samen woonde!1 ach nog een jaartje!
    dat bed ziet er heelijk uit!1 geniet ervan:D

    Beantwoorden
  • 18. Eline  |  februari 23, 2009 om 5:18 pm

    Ik ben Jaloers op jullie mooie huisje,
    woonde ik ook al maar samen *zucht* nog een jaartje wachten
    😦
    wat ziet dat bed er goed uit! heerlijk!

    Beantwoorden
  • 19. Cindy  |  februari 23, 2009 om 5:49 pm

    Ik vind je huis echt prachtig !
    Je dakterras ziet er ook super uit, hoewel ik me kan voorstellen dat je liever een tuin hebt
    (ik heb zelf een heel groot balkon maar zou ook graag een tuin willen…)
    En je bed is geweldig !

    Ik ben overigens heel benieuwd naar je filmpje want ik vind het altijd zo leuk om iemand Belgisch te horen praten 😉

    Beantwoorden
  • 20. Eline  |  februari 23, 2009 om 5:58 pm

    oeps ik zie dat ik 2x heb gerageert!
    je mag mijn link plaatsen als je wilt! heb gereageerd via mijn blogje:)

    Beantwoorden
  • 21. lovetomakeup  |  februari 23, 2009 om 5:59 pm

    @ Cindy Belgisch, het klinkt als een ziekte 🙂
    Ik probeer nu nog eens via Youtube, ik snap niet juist waarom het niet wil tonen, ik kan het wel zien, maar bij status staat dat het nog moeten worden goedgekeurd. En jij hebt een heerlijk terras.

    @ Eline hopelijk vliegt dat jaar vlug voorbij, jullie kunnen alvast naar huisjes beginnen zoeken.

    @ Steffie, gerbil artikel volgt, ze zijn best grappig, met hun tunnels dat ze graven.

    @ Mademoisel oei dat lijkt me niet echt leuk, ben je dan echt constant moe of heb je ook je goede dagen?

    Beantwoorden
  • 22. Elien  |  februari 23, 2009 om 6:04 pm

    Wow, wat een leuk appartement heb jij!

    Beantwoorden
  • 23. Saskia  |  februari 23, 2009 om 6:07 pm

    Oeh, een leuk appartement 🙂 Heb je gerbils, hihi? Ik heb een hamster. Je woont tegenover de Standaard Boekhandel 🙂

    Beantwoorden
  • 24. Marijke  |  februari 23, 2009 om 7:09 pm

    wow! supermooi en gezellig appartement! echt heel mooi ingericht!

    Beantwoorden
  • 25. Kizzy  |  februari 23, 2009 om 7:13 pm

    Mooi hoor! 🙂

    Beantwoorden
  • 26. Dhini  |  februari 23, 2009 om 7:54 pm

    Wat ruimte en mooi appartement!

    Beantwoorden
  • 27. Serena  |  februari 23, 2009 om 8:08 pm

    wow wat wonen jullie mooi, het is heel rustiek en stijlvol en smaalvol ingericht zeg! en dat dakterras….heerlijk joh van de zomer kan je daar lekker vertoeven!! en jullie nieuwe bed ziet er zo lekker uit!

    Beantwoorden
  • 28. Serena  |  februari 23, 2009 om 8:08 pm

    oh trouwens, Gerbils zijn echt té cute! ben benieuwd naar je gerbil artikeltje 🙂

    Beantwoorden
  • 29. Lizzy  |  februari 23, 2009 om 8:41 pm

    Wat een leuk appartement! Heel leuk ingericht en dat bed is geweldig! Ben benieuwd naar het filmpje!
    x

    Beantwoorden
  • 30. lovetomakeup  |  februari 23, 2009 om 9:22 pm

    Ja echt balen dat het nu niet werkt, ik laat het nog een nachtje wachten op die goedkeurig. En anders zoek ik naar een andere oplossing, ik hou jullie op de hoogte!

    Beantwoorden
  • 31. Lizzy  |  februari 23, 2009 om 9:55 pm

    Kan je het anders niet op YouTube uploaden of tinypic?

    Beantwoorden
  • 32. Fashionista  |  februari 23, 2009 om 11:49 pm

    Prachtig!! 😀

    Beantwoorden
  • 33. suzieblue  |  februari 25, 2009 om 9:01 am

    wat een mooi stekje! leuke stijl!

    Beantwoorden
  • 34. lovexit  |  maart 2, 2009 om 9:14 pm

    @ Evi. mooi zo, het bed ziet er in ieder geval heel comfortabel uit ja:)! Uhm met mijn blog gaat het niet zo geweldig ik snap nog niet echt hoe alles werkt enzo:$.

    xx Jeske.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


