The Millionaire’s Club

februari 22, 2009 at 10:54 am 10 reacties

Kennen jullie de Millionaire’s Club al? Dit is een exclusief datingbureau dat miljonairs aan een vrouw hoopt te helpen.

Patti Saner gaat samen met haar drie werknemers Destin, Chelsea en Alison  op zoek naar de perfecte partner voor hun rijke cliënten. En hiervoor gaan ze ver:  Pattie screent de mannen, doet er alles aan om ze ‘datvriendelijk’ te maken, en schrikt er niet voor terug hiervoor personal shoppers, therapeuten en interieurontwerpers in te schakkelen. Hun potentiële dates worden zorgvuldig gekozen door Patti.

 

De eisen van deze rijken mannen zijn soms absurd. Of zoals Patti het zelf zegt: ” Miljonairs zijn er in allerlei soorten en maten, maar ze hebben één ding gemeen: ze strooien met geld en willen tegelijk een Madonna in de slaapkamer, een Martha Stewart in de keuken en een Mary Poppins voor de kinderen.

Patti is daarin zeer realistisch, en brengt onze millionaires meteen met hun beide voetjes op de grond.

Zelf omschrijven ze hun datingbureau als een plaats “Where succesfull men come to meet their beautifull and intelligent wives or girlfriends.”

Let vooral op het intellegentiegehalte in dit programma, oke de meeste dames zijn mooi maar ze komen ook erg dom over. Ik kan me niet voorstellen dat er geen slimme, mooie dames bestaan.

Misschien ligt het ook een beetje aan de opzet van dit bureau, maandelijks houden ze selectierondes om dames in hun database op te nemen. Sommige proberen maandenlang om binnen het exclusieve groepje te geraken. Maar volgens mij zitten er veel gold diggers tussen. Zelf zijn ze van beroep bardame of model, actrice ofzo, hun interesses liggen logisch gevolg mijlenver van de millionaires. Ik geloof  niet dat je zo je true love kan vinden.

Je zou denken dat zo’n millionairs, vrouwen voor het grijpen heeft. Maar blijkbaar door hun drukke leven komt het er niet van. Dankzij deze exclusieve service helpt Patti hun een handje bij de zoektocht naar de ware liefde.

Een leuke realityreeks om te volgen dus 🙂 In België wordt het op Vitaya uitgezonden, in Nederland weet ik het niet.

 

 

Entry filed under: Movie. Tags: , , .

Just a post Sorry

10 reacties Add your own

  • 1. Dhini  |  februari 22, 2009 om 11:48 am

    Millionaire`s club ken ik niet. Nu wel 😉

    Beantwoorden
  • 2. lovetomakeup  |  februari 22, 2009 om 11:51 am

    Wordt het uitgezonden in Nederland of weet je dat niet?

    Beantwoorden
  • 3. Hanne  |  februari 22, 2009 om 2:39 pm

    Oh, ja !! Heb ik eens gezien (BE)
    Er was een millionair, 33 jaar. Vraagt Patti: en, aan welke leeftijd dacht je ongeveer, 25-28 jaar?
    Begint die man te lachen, liever wat jonger hoor … doe maar 18jaar

    ok … echt overdreven, maar wel grappig 😉

    Beantwoorden
  • 4. ais  |  februari 22, 2009 om 8:03 pm

    ik ken het niet, wanneer komt de foto van je bed? ik ben nieuwschierig !! : ) x

    Beantwoorden
  • 5. Alana  |  februari 22, 2009 om 9:46 pm

    Wat raar zeg !
    Hier in nederland heb je ook een reclame van een datingsite, voor hoger opgeleide mensen. En in het begin hoor je dan: Deze reclame is niet bedoel… voor mensen voor wie deze niet bedoeld is , ik vind dat best ‘onaardig’ er is toch ook geen datingsite voor lager opgeleide ? 😛

    Beantwoorden
  • 6. Eindeloosverlangen  |  februari 22, 2009 om 9:59 pm

    Hier met dat geld!!! Mss de moeite om de mogelijkheden voor zoiets met mannen te bekijken… 😀

    Beantwoorden
  • 7. Dana  |  februari 23, 2009 om 1:38 am

    Ik heb er wel eens van gehoord ja, ’t lijkt mij alleen heel erg oppervlakkig.
    Ik wilde even kwijt dat ik je blog heel erg leuk vind om te volgen en dat er zoveel updates zijn.

    Beantwoorden
  • 8. lovetomakeup  |  februari 23, 2009 om 9:19 am

    @ Aisling even geduld nog, ik moet nog filmen, dus weet nog niet of het me lukt 🙂

    @ Alana idd het komt niet echt vriendelijk over, en een datingservice voor laag geschoolde lijkt me erg grappig. Come and meet the vuilnisman 🙂

    @ Eindeloosverlangen je kan je inschrijven voor het programma hoor, ze werken internationaal. Wie weet ben je binnekort een millionairsvrouw 🙂
    Ik snap niet wat je bedoelt met mannen? Mogelijke kandidaten voorstellen? Laat het me even weten.

    @ Dana, dankjewel dat je het leuk vind, ik stop er dan ook best veel tijd in.

    Beantwoorden
  • 9. Mademoiselle  |  februari 24, 2009 om 6:06 pm

    Ik ken het ook niet, toch word ik er een beetje misselijk van. Waarom worden de normale vrouwen niet eens aangeprezen? 😦

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  februari 24, 2009 om 6:16 pm

      Omdat wij dat niet nodig hebben, wij komen van zelf wel aan een ongeloofelijk leuke kerel 🙂

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


