L’oreal komt met crisis make-up

februari 22, 2009 at 10:51 am 8 reacties

 

Deze week las ik een artikel in Knack over dat L’oreal met een goedkopere lijn van cosmeticaproducten op de markt komt, om zo het hoofd te bieden aan de crisis.

 

Het Franse L’oréal , de grootste cosmeticagroep ter wereld, dat onder ander Lancôme, Biotherm en Kiehl’s in zijn portefeuille heeft, hoopt hierdoor hun marktaandeel te kunnen vergroten Het ziet er namelijk maar somber uit bij L’oréal, hun nettowinst daalde met 26.6 procent.

De goedkopere producten zullen geïntegreerd worden in de merken Garnier, L’oréal Paris en Vichy. Bedoeling is op die manier een breder publiek aan te spreken. Ook wil L’Oréal nog meer innovatieve producten op de markt brengen, zoals de Oscilattion van Lancôme, een vibrerende mascara die afgelopen jaar werd gelanceerd en een groot succes was. Verder zal het zich concentreren op lichaamsverzorging, styling en producten voor mannen.

 

Hoeveel de make-up en de andere cosmeticaproducten zullen kosten, is nog niet duidelijk. Ook over het verschil in kwaliteit  met duurdere producten werd nog niets meegedeeld.

 

Ik hou jullie op de hoogte als ik meer weet!

P.s.: Op de foto bovenaan zien jullie Hanne, de winnares van Vlaams Topmodel seizoen 1.

Bron: Knack

Entry filed under: Make-up. Tags: , .

Bruinen zonder zon Just a post

8 reacties Add your own

  • 1. Senna  |  februari 22, 2009 om 11:05 am

    Als het niet ten koste gaat van de kwaliteit van de producten is dat natuurlijk goed nieuws en ben ik er helemaal voor! 😉 xx

    Beantwoorden
  • 2. lovetomakeup  |  februari 22, 2009 om 11:52 am

    Ja ik denk dat het zo iets als essence wordt, lekker goedkoop. Maar ik vrees voor het kwaliteitsverlies 😦

    Beantwoorden
  • 3. Elien  |  februari 22, 2009 om 12:29 pm

    Goedkopere make-up is altijd leuk 🙂
    Zolang de kwaliteit niet teveel vermindert…

    Beantwoorden
  • 4. Fleur  |  februari 22, 2009 om 6:47 pm

    Als de producten goed blijven is het leuk voor mijn portomonnee natuurlijk 😀

    Beantwoorden
  • 5. Alana  |  februari 22, 2009 om 9:39 pm

    Leuk! ik heb altijd zoiets van : nou ik bestel liever op het internet ofzo, maar met een goedkopere make-up lijn ! Daar ga ik zeker wat van uitproberen 😀

    Beantwoorden
  • 6. lovetomakeup  |  februari 23, 2009 om 9:23 am

    Ik bestel ook bijna alles van het internet de laatste tijd. Echt lang geleden dat ik nog make-up in de winkel heb gekocht.

    Beantwoorden
  • 7. steffi  |  februari 24, 2009 om 8:47 pm

    ik ben benieuwd

    Beantwoorden
  • 8. Evelien  |  februari 24, 2009 om 8:56 pm

    Tsja, ik vrees net als iedereen hier voor kwaliteitsverlies dan..
    Waar koop je zoal online ?

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


