Just a post

februari 22, 2009 at 10:53 am 12 reacties

 

Gisteren tussen 14h- en 16h kwamen ze ons bed leveren. Vanaf 12h liep mijn vriend hier al helemaal zenuwachtig door het huis. Om gek van te worden 🙂 Om 15u30 werd ik eindelijk uit mijn lijden verlost, de bel ging, de verhuizers waren hier! Een halfuur later stond ie daar te pronken in onze slaapkamer, en wat is ie groot.

 

Morgen krijgen jullie de foto’s te zien, en als het goed is een filmpje.

 

 

Ik heb vanacht echt super geslapen, het was zo heerlijk zacht. Zo zacht dat ik langer als anders sliep, mijn vriend kwam me zachtjes wakker maken, en had ontbijt voor me gemaakt. Hoe lief! Want ik weet dat ie er een grondige hekel aan heeft om ’s ochtends vroeg naar de bakker te gaan. Hij wist zelfs perfect wat ik graag had, 2 sandwichen met een vers eitje van de bakker en een piot om het af te maken.

 

Nu is ie even gaan werken, dus heb ik tijd om even snel achter de computer te kruipen. Vanmiddag gaan we naar nachtkastjes zien voor in onze slaapkamer. Ik vind het echt super leuk om in meubelzaken rond te lopen. Ook al heb je niet echt iets nodig.

 

Even totaal iets anders, ik weet dat ik een tijdje geleden heb gezegd, dat ik die Twilight gekte/drukte niet verstond, mijn boek lag nu al 2 weken naast me, en ik was nog maar aan pagina 50 geraakt. Deze week moest ik veel op de bus zitten, dus had ik mijn boek in mijn handtas mee.

En wauwww wat een verhaal, zo romantisch, ik merkte soms niet dat ik helemaal in het verhaal zat, en op het puntje van mijn stoel ging zitten.

Vannacht om half 3 heb ik het uitgelezen, het is echt een prachtig verhaal, zeker een boek dat je moet lezen. Gelukkig heb ik nog een bon liggen om New Moon te gaan halen. Ik denk dat het nog leuker is als je het in het engels leest.

 

Zou het nu aan Edward (want omg hoe perfect is die!?), of aan het nieuwe bed dat ik zo goed heb geslapen? 🙂

Entry filed under: Persoonlijk. Tags: , .

L’oreal komt met crisis make-up The Millionaire’s Club

12 reacties Add your own

  • 1. Senna  |  februari 22, 2009 om 11:11 am

    Een van de beste investeringen die je kunt doen is in je matras om zo optimaal van je nachtrust te genieten. Ben benieuwd naar de foto’s en/of het filmpje van je nieuwe pronkstuk!
    Wat betreft je ontbijtje: ik vind het altijd heerlijk om verrast te worden met een ontbijt op bed. Naast het feit dat het natuurlijk erg smakelijk is is het feit dat je partner je wilde verrasen natuurlijk nog veel leuker! (*zucht*) ps: wat is een ‘piot’? Xx

    Beantwoorden
  • 2. lovetomakeup  |  februari 22, 2009 om 11:50 am

    Ontbijt op bed was het niet, niet op het nieuwe bed eh Senna :), hij had de tafel gedekt in de living.

    Echt wel, je merkt het verschil wel met een Ikea matras.

    Een piot is een botersandwich met suiker en rozijnen in, echt super lekker! Jammer verkopen ze het hier enkel op zondag. En laat het dan net zo vreslijk druk zijn in de bakker.

    Beantwoorden
  • 3. Dhini  |  februari 22, 2009 om 11:53 am

    Lekker ontbijt op bed

    Beantwoorden
  • 4. Elien  |  februari 22, 2009 om 12:31 pm

    Aaaaaah, ik moet dringend Twilight kopen!
    Vrijdag ga ik naar Londen, dus daar ga ik de hele serie inslaan. Ik heb er nu al zoveel goeds over gehoord, ik ben echt benieuwd!

    Beantwoorden
  • 5. lovexit  |  februari 22, 2009 om 3:28 pm

    Ik ben benieuwd hoe je boxspring eruit ziet!
    Echt lief van je vriend dat ie een lekker ontbijtje voor je heeft gemaakt:).

    x Jeske.

    Beantwoorden
  • 6. Merel  |  februari 22, 2009 om 4:23 pm

    Reken maar dat het aan Edward lag! Hij is pure perfectie (L)
    En de hele serie is prachtig om te lezen, vooral in het engels!

    Beantwoorden
  • 7. lovetomakeup  |  februari 22, 2009 om 7:32 pm

    Ik kan niet wachten om de rest te lezen, Edward wat beter leren kennen 🙂

    Beantwoorden
  • 8. Alana  |  februari 22, 2009 om 9:42 pm

    @ Elien : Naar london woow!

    Ahh een nieuw bed 🙂 ik krijg rond juni een nieuwe kamer (mn broer gaat dan ‘op kot’ (op kamers :P, ja van jullie geleerd :)) en dan krijg ik zn grote kamer!! Maar helaas geen nieuw bed..
    😦

    Beantwoorden
  • 9. Fashionista  |  februari 22, 2009 om 11:10 pm

    Is Edward de perfecte vervanger voor een echt lief? :p Zoja, koop ik hele die serie, hihi

    Beantwoorden
  • 10. lovetomakeup  |  februari 23, 2009 om 9:22 am

    @ Fashionista ik zou hem wel aanraden voor de openstaande vacature 🙂
    Natuurlijk kan hij geen lekkere pannekoeken bakken zoals mijn vriend gisteren deed, zoo lief. Ik vraag me af of hij iets wilt van mij? 🙂

    @ Alana idd wij zeggen op kot gaan! Leuk dat je een beetje meer Belgisch begint te praten. Volgende les Antwerps 🙂

    Beantwoorden
  • 11. Serena  |  februari 23, 2009 om 11:00 am

    Ah ik ben gek op dat boek! heb hem ook megasnel uitgelezen en toen new moon erachteraan. Het is zoooo romantisch!!

    Beantwoorden
  • 12. Senna  |  februari 23, 2009 om 1:18 pm

    Haha.. what was I thinking? Natuurlijk geen ontbijt op je nieuwe bed! Een piot klink overigens erg smakelijk! Xx

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


