Paul Frank Lipsmackers

februari 21, 2009 at 10:13 am 10 reacties

Lipsmackers, de mierzoete lipbalsems, een product dat ik niet kende tot ik er een jaar geleden plots zoveel over las op nederlandse forums. Volgens mij is het in België minder bekend en populair. Ik heb er ééntje in Fanta smaak, en ik moet zeggen ik ben er niet zo dol op.

 

Binnekort brengt Lipsmackers een Limited Edition van 9 stuks uit in samenwerking met Paul Frank.

Negen verschillende smaken die allemaal iets wegs zullen hebben van banaan (hoe logisch ook, het blijft een aapje, en aapjes houden van bananen 🙂 . Zo heb je banaan, bananentaart, banasplit, banaan met chocolade, enz.

 

De Paul Frank lipsmackers zullen eind 2009 in de buitenlandse winkels liggen, het is nog niet bekend of ze ook hier in België of Nederland verkocht gaan worden. Gelukkig is er onze goede vriend Ebay.

 

Ik weet nu al dat er een paar lipsmackersfan’s ongeduldig op deze collectie wachten!

Entry filed under: Beauty. Tags: , .

Winactie!! Daydream

10 reacties Add your own

  • 1. Elien  |  februari 21, 2009 om 10:20 am

    Hmmm, ik ben toch niet zo’n fan van bananensmaak op mijn lippen 😛

    Beantwoorden
  • 2. Fashionista  |  februari 21, 2009 om 12:18 pm

    Ik hou niet van bananensmaak, goed voor mijn centjes, hihi!

    Beantwoorden
  • 3. Jeske  |  februari 21, 2009 om 12:27 pm

    Ik hou niet echt van banaan, maar de lipsmackers zien er heel cute uit:D!

    Beantwoorden
  • 4. lovetomakeup  |  februari 21, 2009 om 2:52 pm

    Ik ben zot op banaan, maar het lijkt me niet zo lekker op je lippen 🙂

    Beantwoorden
  • 5. Jeske  |  februari 21, 2009 om 2:58 pm

    Vooral die 2 roze zien er supercute uit, maar t lijkt me idd ook niet echt lekker op mijn lippen.

    Beantwoorden
  • 6. LoveOranges  |  februari 21, 2009 om 5:07 pm

    Fanta is de enige die ik heb die ik echt afschuwelijk vind… Van de rest ben ik echt helemaal weg van (nu ik ben ook niet zo dol op fanta om te drinken). Het zijn wel hebbedingetjes 😀

    Beantwoorden
  • 7. lovetomakeup  |  februari 21, 2009 om 6:07 pm

    Aah dus misschien ligt het daaraan 🙂 Ik zal ze een tweede kans geven. Welke smaak vind jij een aanrader?

    Beantwoorden
  • 8. Alana  |  februari 21, 2009 om 9:53 pm

    wat doen ze (en jij) me aan 😛

    Beantwoorden
  • 9. Framboosje  |  maart 2, 2009 om 8:40 pm

    Ik vind de fanta-lipsmacker ook helemaal niet goed, maar heb ze een tweede kans gegeven en nu ben ik er echt helemaal gek op, dus van deze paul frank-lipsmackers ga ik er toch ook enkele kopen!
    Persoonlijk vind ik Red raspberry, strawberry-banana en Vanilla heel goede. De Bubble-gum vind ik trouwens echt een afrader, deze ruikt en smaakt heel erg chemisch!

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  maart 2, 2009 om 10:38 pm

      Bedankt voor je tips, ik zal er eens naar zien, want ik wil nu wel eens weten waarom iedereen er zo zot van is 🙂

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


