Daydream

februari 21, 2009 at 10:14 am 9 reacties

Gisteren ging ik samen met mijn vriend, ons boxspring gaan afbetalen. Zaterdag is het eindelijk zo ver, na 7 weken wachten wordt ie geleverd. Dat gaat nog een heel gedoe zijn, ons oude bed afbreken, naar boven brengen en terug opnieuw in elkaar steken voor op de logeerkamer. Gelukkig krijgen we  hulp, want aan mijn twee linkerhanden heb je niet veel 🙂 ! Foto’s komen later natuurlijk op de blog.

 

Aan de kassa lagen er een paar superschattige slaapmaskertjes, en natuurlijk moest ik er ééntje hebben. Toen ik vroeg hoeveel het kostte, zei de vriendelijke verkoper dat het gratis was voor mij. Joepie, want wat is er nu leuker als gratise goodies.

 

Niets is zo belangerijk als een goede nachrust, enkel in onze slaap vinden we onze innerlijke rust en ontspanning. Maar vind jij het soms ook zo vervelend dat het al zo vroeg licht is in de zomer? Wel dan is zo’n masker de oplossing voor jouw. Dankzij dit hulpmiddel kan jij lekker verder slapen in het donker.

Daydream maakt leuke trendy maskertjes, in het roze of zwart met swarovski kristallen, of hou je meer van het Oosterse, Flowerpower, er is voor ieders wat wils.

Naast het prachtig design, zijn ze ook erg comfortable met vanachter een neusbrugje, en twee verstelbare elastiekjes voor om je hoofd.

 

Hieronder zie je mijn slaapmasker van Daydream, een foto zelf genomen, en ééntje van de site:

 

 

Ik moet zeggen ik heb eindelijk vanochtend lekker doorgeslapen zonder wakker te worden van de wekker. Wij hebben namelijk zo’n lichtwekker die je geleidelijk aan wakker maakt in een halfuur. Maar aangezien de wekker aan mijn kant staat wordt ik er altijd wakker van en mijn vriend niet 🙂

 

Nog enkele leuke modeltjes:

Swarovski wings pink 15,40€

Paisley black 12,90€

Flowers pink  12,90€

Lace pink Roses 12,90€

Swarovski cown blue 15,40€

 

 

Voor meer modeltjes check de website van Daydream (klik hier), ze verzenden ook naar België en Nederland. De verzendkosten zijn niet zo hoog, namelijk €4,50. Je kan gewoon via een buitenlandse overschrijving betalen.

Entry filed under: Beauty, Fashion. Tags: , , .

Paul Frank Lipsmackers Bruinen zonder zon

9 reacties Add your own

  • 1. Elien  |  februari 21, 2009 om 10:19 am

    Oeeeeh, dat stond al een tijdje op mijn verlanglijstje 🙂

    Beantwoorden
  • 2. Nele  |  februari 21, 2009 om 10:30 am

    Zo’n schattige maskertjes! Op kot word ik ook wakker van het daglicht (lichte gordijnen en géén rolluiken). Ik gebruik zo’n masker uit het vliegtuig 😛

    Beantwoorden
  • 3. Steffie  |  februari 21, 2009 om 1:11 pm

    Wat een leuke maskertjes zeg! Misschien dat ik dat ook maar eens moet proberen, dan slaap ik misschien wat beter.

    Veel plezier met je nieuwe bed!

    Beantwoorden
  • 4. Jeske  |  februari 21, 2009 om 2:10 pm

    Wat leuk zijn die maskertjes zeg:)!
    Veel plezier met je nieuwe boxspring, en suc6 met het in elkaar zetten ervan;).

    x Jeske

    Beantwoorden
  • 5. Dhini  |  februari 21, 2009 om 4:48 pm

    leuke maskertjes

    Beantwoorden
  • 6. Alana  |  februari 21, 2009 om 9:52 pm

    O wat leuk 🙂 Ik heb er zelf ook 1, een hele lieve met sweet dreams erop 🙂 Maar ik ben zo gewend om zonder te slapen dat het eigenlijk altijd maar naast mn bed ligt !

    Trouwens superleuk als ik naar boven kijk (het stukje waar je de tab’s enzo hebt ) dan zie ik een inieminie foto’tje van jou 😀

    Beantwoorden
  • 7. Senna  |  februari 21, 2009 om 10:08 pm

    Deze zijn heel leuk! Ik heb er een met Hello Kitty erop heb ik ooit eens gehad samen met een bijpassende ochtendjas (heel schatig). Xx

    Beantwoorden
  • 8. Wen  |  mei 14, 2009 om 9:46 am

    Flowers pink 12,90€ waar kan je die kopen?

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  mei 14, 2009 om 3:34 pm

      In slaapwinkels verkopen ze hem heel vaak, verder kan je hem online bestellen natuurlijk.

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


