Winactie!!

februari 20, 2009 at 10:14 am 24 reacties

Dagelijks lees ik de leuke updates op Fashionistaparadise, een mede-Belg blogger met een serieuse nagellakverslaving ๐Ÿ™‚ Hier vind je de laatste nieuwtjes over beauty, fashion, lifestyle, enz. Check zeker haar blog eens!

Op haar site zag ik dat je je kon subscribe via e-mail. Dit leek me een geweldig handig, zo missen jullie geen enkele leuke update.

Maar aangezien ik nog niet veel snap van website bouwen duurde het even voor het me lukte, maar na lang zoeken en proberen, is het me toch gelukt joepie!!

ย 

Klik hier om je in te schrijven

ย 

Wat kan je winnen?

Een verassingspakketje met MAC, TPS, NYX, EDM, ย The Secret garden en nog veel meer.

En het enige wat jij moet doen, is je aanmelden met je e-mail adres. Deze actie loopt twee weken.

ย 

P.S.: Bij Fashionistaparadise kan je ook zo’n leuk paketje winnen, wees er dus snel bij

Entry filed under: Winactie.

Drankje van de week: Peach Dreamer Paul Frank Lipsmackers

24 reacties Add your own

  • 1. ais  |  februari 20, 2009 om 10:37 am

    ooooeh leuk leuk! ik heb me ingeschreven ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 2. Senna  |  februari 20, 2009 om 10:57 am

    Aangemeld! Ik had je blog al gelinkt en toegevoegd in ‘my daily reads’ lijstje dus weinig kans dat ik iets zou missen maar een leuke winactie is natuurlijk altijd mooi meegenomen! (haha)

    Beantwoorden
  • 3. Alana  |  februari 20, 2009 om 11:05 am

    Dit is echt super handig!! Af en toe wordt ik een beetje gek van mezelf dat ik NIET elke dag je blogs check en nu gaat het gewoon automatisch, super handig ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 4. MvrtjKelly  |  februari 20, 2009 om 11:33 am

    I’m in! ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 5. Steffie  |  februari 20, 2009 om 11:36 am

    Yay! Nu ook mailtjes van Love to Makeup. Leuk dat je ook een winactie doet Evi!

    Beantwoorden
  • 6. Fashionista  |  februari 20, 2009 om 11:40 am

    ik doe ook mee ๐Ÿ˜€

    Wat lief zeg ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 7. Kellyy  |  februari 20, 2009 om 12:10 pm

    Super leukkk ๐Ÿ˜€
    Echt heel lief.

    Beantwoorden
  • 8. lovetomakeup  |  februari 20, 2009 om 12:34 pm

    Leuk dat jullie meedoen!

    @ Katrijn, ik hoop dat ik je goed heb weergegevens ๐Ÿ™‚ Enkel mijn zijwidget werkt nog niet helemaal, raar.

    Beantwoorden
  • 9. Eef  |  februari 20, 2009 om 2:21 pm

    I’m in!! ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 10. Kizzy  |  februari 20, 2009 om 3:03 pm

    Ik doe mee ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 11. Rosa  |  februari 20, 2009 om 3:28 pm

    Leuke actie, ik doe mee ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 12. Hanne  |  februari 20, 2009 om 3:50 pm

    Ik doe mee, zou super zijn om uit te proberen ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
  • 13. Jeske  |  februari 20, 2009 om 4:12 pm

    Hee!
    Leuk idee, zo weet ik meteen wanneer er een nieuw stukje etc op staat:D!

    x Jeske

    Beantwoorden
  • 14. Elien  |  februari 20, 2009 om 4:25 pm

    Oeeeh wat leuk!
    Eigenlijk was het niet echt nodig dat ik me inschreef, ik check je blog toch elke dag ๐Ÿ™‚
    Maar zo mis ik zeker niets!

    Beantwoorden
  • 15. Marijke  |  februari 20, 2009 om 6:17 pm

    leuk, die winacties ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 16. Dhini  |  februari 20, 2009 om 6:42 pm

    Super leuk! Ik doe mee

    Beantwoorden
  • 17. Fashionista  |  februari 20, 2009 om 6:45 pm

    Klopt helemaal hoor ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 18. Serena  |  februari 20, 2009 om 7:03 pm

    wow, ik voel me vereerd dat je iets van mn shop bij de prijs hebt gedaan! ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 19. Hanne  |  februari 20, 2009 om 7:20 pm

    @ fashionista, ik ben al aan het wachten op je berichtje van vandaag, vind het altijd zooo leuk ๐Ÿ™‚

    @ Evi, wauw! jij lijkt keifel op iemand van bij ons op school, noemt ook Evi, maar is iets ouder als jou en woont ook niet in Antwerpen ๐Ÿ˜›

    Beantwoorden
  • 20. lovetomakeup  |  februari 21, 2009 om 8:21 am

    Wat raar Hanne, nu ben ik benieuwd ๐Ÿ™‚

    @ Serena graag gedaan, het zijn ook zo leuke spulletje om weg te geven ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 21. Eline  |  februari 21, 2009 om 10:54 am

    Ik doe ook mee, ik las je blog al elke dag maar nu helemaal echt handig zo’n mailtje!

    XxX

    Beantwoorden
  • 22. Marlinda  |  februari 21, 2009 om 11:44 am

    superleuk!
    Zo vergeet ik nooit meer om een kijkje op je site te nemen=)

    Beantwoorden
  • 23. josine  |  februari 24, 2009 om 10:12 am

    ben gek op make-up!!

    Beantwoorden
  • 24. PrettyInPunk;  |  februari 26, 2009 om 3:44 pm

    Leuke actie!!
    Nu maar hopen dat ik een keer iets win. ๐Ÿ˜›

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


