MAC Hello Kitty gekheid

februari 20, 2009 at 10:00 am 16 reacties

Hello kitty wordt niet alleen gespot in beautyland, maar ook op awards. Zo kwam Katty Perry in een Hello Kitty outfit aangelopen. Wat vinden jullie ervan?

 

En de make-up natuurlijk ook in Hello Kitty stijl, wat had je nu anders verwacht. Wel behoorlijk fout naar mijn mening, vooral de blush is nogal fel! Ik gok op Big Bow op haar lippen, met Nice Kitty lipgloss erover en als oogschaduw het Too Dolly Palet.

 

Op de site van Lushiousbeauty kwam ik de geweldige commercial van Hello Kitty tegen, klik hier  of zie hem hieronder. Kosten nog moeite werd gespaard en het is super cute!

Entry filed under: Fashion. Tags: , , .

Pleasure State Drankje van de week: Peach Dreamer

16 reacties Add your own

  • 1. Senna  |  februari 20, 2009 om 10:51 am

    Ik zag het gisteren toevallig op tv voorbijkomen. Hoe bedoel je opzichtig.. Xx

    Beantwoorden
  • 2. Alana  |  februari 20, 2009 om 11:08 am

    ik vind het niet zo mooi.. ik heb wel op ebay een superleuk hello kitty jurkje gezien (een echte he ) maarja die was ook 249 dollar ofzo ..jammer ..:(

    Beantwoorden
  • 3. Steffie  |  februari 20, 2009 om 11:39 am

    Ik vind het niet zo mooi moet ik eerlijk zeggen veels te overdreven, maar het past wel bij haar. Der make up had inderdaad wat netter gekunt. Maar ik las ook dat ze heel erg ziek was die avond en dat ze nadat ze haar award gehad had ook moest overgeven backstage. Dus misschien dat daarom haar make up ook niet zo netjes zat?

    Beantwoorden
  • 4. Fashionista  |  februari 20, 2009 om 11:43 am

    Grappig 😀 Ik moet toch ook nog eens iets van die collectie kopen, ik zit eraan te denken om Tahitian Sands misschien te kopen want de oogschaduwen zijn te fel voor mij.

    Beantwoorden
  • 5. Rowena  |  februari 20, 2009 om 11:55 am

    Ze kan het wel hebben, maar ik vind het iets too much.
    Ik zou het zelf in iedergeval nooit doen.

    Beantwoorden
  • 6. Kellyy  |  februari 20, 2009 om 12:08 pm

    Ik zou t zelf ook nooit doen natuurlijk, (misschien wel met carnaval :P)
    Maar Kate ziet er superrr leuk uit vind ik!
    Echt grappig 😀

    Beantwoorden
  • 7. lovetomakeup  |  februari 20, 2009 om 12:37 pm

    Ooh dat wist ik niet dat ze ziek was.
    Het is natuurlijk geen outfit die je zomaar eens even kunt aandoen.

    @ Katrijn ik zou dan eerder voor Fun&Games gaan, of de tinted lipconditioners krijgen ook goede reviews, en de kleuren zijn zo mooi!

    Beantwoorden
  • 8. Serena  |  februari 20, 2009 om 3:48 pm

    aaah wat ziet ze er ongelofelijk TOF uit!!

    ik ben een groot Hello Kitty fan, heb er best wel wat van,
    maar ook Badtz Maru vind ik tof.

    Ik ga ook zeker de mac make-up kopen van HK!

    x

    Beantwoorden
  • 9. Jeske  |  februari 20, 2009 om 4:14 pm

    Ik vind deze outfit niet echt mooi, maar ze heeft wel echt lef om zo de rode loper op te gaan!
    Ze heeft trouwens ook een leuke (nieuwe?) coupe!

    x Jeske.

    Beantwoorden
  • 10. Jeske  |  februari 20, 2009 om 4:16 pm

    Aah die commercial van Hello Kitty/MAC is zooooo cute:D!
    love it!
    Het lijkt trouwens wel een soort van alice in wonderland achtig iets:P.

    x Jeske.

    Beantwoorden
  • 11. Elien  |  februari 20, 2009 om 4:29 pm

    Ik ben sowieso geen fan van leggings/treggings 😛
    En die commercial is super!

    Beantwoorden
  • 12. Jeske  |  februari 20, 2009 om 5:10 pm

    Haha ik zie nu pas dat in die commercial, dat meisje een tule rokje aan heeft, zoiets heb ik ook in t rood voor carnaval(A).
    Haha vanavond lekker partyen @ my work:D!

    x Jeske.

    Beantwoorden
  • 13. Dhini  |  februari 20, 2009 om 6:38 pm

    Leuke video.

    Beantwoorden
  • 14. lovetomakeup  |  februari 21, 2009 om 8:25 am

    Ik kan niet zonder een legging, zoooo handig!

    @ Serena wat ga je kopen?
    @ Jeske, was het leuk? In wat was je dan verkleedt met je rode tule rokje?

    Beantwoorden
  • 15. Jeske  |  februari 21, 2009 om 12:24 pm

    @ Evi, Ja het was echt super gezellig, de hele avond gedanst:D! Ik was als duiveltje verkleed:P.
    Je schrijft echt super leuke stukjes, ga zo door:D!

    x Jeske.

    Beantwoorden
  • 16. tarikia  |  juni 4, 2009 om 4:26 pm

    katty perry is da shit in dat hello kitty outfit.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


