Neutrogena Wave

februari 17, 2009 at 8:08 am 14 reacties

 

 Er is weer wat nieuws in beautyland, na de trillende mascara, de trillende make-up remover genaamd Neutrogena Wave . De vibreerende reiniger, zou dieper en grondiger reinigen. Met slechts een klik op de knop bovenaan, start je de Neutrogena Wave, waardoor een foam op je watje komt, die je vervolgens maserend over je huid aanbrengt. Na gebruik gooi je het watje weg en vervangt het door een refil. Bovendien is het waterbestendig en kan je het gewoon in de douche gebruiken.

 

 

 

Wat belooft het:

– Een dieper , gereinigde huid

– Verwijderd meer vuil, olie en make-up

–  Zachtere huid, al vanaf het eerste gebruik

 

Kort samengevat met de Neutrogena Wave krijg je een extreem gereinigde huid voor een fris gezicht, dat op 3 manieren beter is dan de manuele reiniging, namelijk:

  • Tingly, cool foam penetrates deeper- 100% of women showed significantly deeper pore cleansing
  • Gentle vibrating motion stimulates skin’s surface – feel the massaging action open pores to remove dirt, oil and make-up
  • Softly textured pads sweep away layers of dead skin cells – see immediately softer, smoother skin after just 1 use.

Klik hier voor het stap voor stap te zien, hoe het juist werkt.

 

Wat kost het?

 

 

Het kost £9,71, wat in euro vertaald 10,85€ is. Hierbij krijg je 14 pads, waar je dus 14 dagen met toe komt. Er is een actie waarbij je refils 30 stuks kan kopen voor 1,5€.

 

 

 

 

 

 

 

Mijn mening:

Het lijkt me een leuk product, ik denk wel dat je door de trillingen je poriëen beter open gaan, waardoor je dieper en beter kan reinigen. In Amerika is het meteen aangeslagen,het was onmiddelijk sold out!

Maar ik vind het ook geen must have product. Ik zie het me zelf niet elke dag gebruiken, ik denk dat ik al gauw weer mijn gezicht op de manuele wijze zou reinigen.

Het design vind ik super leuk, lekker girly pink. Ik heb echt een zwak voor roze dingen.

De meningen op het internet zijn nogal verdeeld, sommige vinden het geweldig, andere weer niet. Vooral voor mensen met een gevoelige huid wordt het afgeraadt.

Hebben jullie al van dit product gehoord? Zouden jullie het kopen of niet?

Entry filed under: Uncategorized.

Dressing: a little bit messy De Cello

14 reacties Add your own

  • 1. Fashionista  |  februari 17, 2009 om 9:21 am

    ik kende het niet en het lijkt me op zich wel fijn voor je gezicht, maar voor je ogen?

    Beantwoorden
  • 2. lovetomakeup  |  februari 17, 2009 om 10:05 am

    Had ik nog niet aan gedacht, maar ik denk niet dat het daarvoor bedoeld is 🙂

    Beantwoorden
  • 3. Steffie  |  februari 17, 2009 om 11:36 am

    Ik heb wel eens vaker van vergelijkbare dingen gehoord. Je hebt ook een soort van elektrische borstels om je gezicht te reinigen maar die zijn heel erg duur. Misschien dat ik het en keertje ga uitproberen, misschien is het wel wat. Maar dan meer voor 1 keer in de week als je ook maskertje gaat doen en stomen enzo. Want anders word het wel een beetje duur.

    Beantwoorden
  • 4. Rosa  |  februari 17, 2009 om 4:03 pm

    Het lijkt me niet bepaald fijn voor je ogen!

    Beantwoorden
  • 5. Elien  |  februari 17, 2009 om 4:55 pm

    Hmm, wat raar! Ik denk dat gewone watjes toch nog altijd het gemakkelijkst zijn 🙂

    Beantwoorden
  • 6. lovetomakeup  |  februari 17, 2009 om 4:56 pm

    Laat je me het weten hoe het je bevalt Steffie?

    Beantwoorden
  • 7. ais  |  februari 17, 2009 om 7:58 pm

    oh wa t leuk! Ik vind het design ook gaaaf : ) jammer dat ik een overoveroverover gevoelige huid heb dus ik laat het maar achterwege, zelfs met normale reinigingsmelk voor de droge huid loop ik erbij als een verschilferde mummie (in de winter) hehe, x

    Beantwoorden
  • 8. Dhini  |  februari 18, 2009 om 8:32 am

    Ik heb wel ooit gezien en gelezen de riview van die produck. Ze zegt niet zo goed werk maar dat hangt van de huid af.
    hier heb ik gezien http://www.youtube.com/watch?v=y0Kcb9aNVfo&feature=channel_page

    Beantwoorden
  • 9. Senna  |  februari 18, 2009 om 9:16 am

    Het idee lijkt (zoals Steffi al opmerkte) op de Clarisonic. Een vrij dure electrische gezichtsborstel die met 300 rotaties per minuut je gezicht reinigt en ontdoet van make up. Deze borstel en de neutrogena zijn niet bedoelt voor je ogen! Overigens stond de Clarisonic op de Oprah Winfrey’s favorite 20 products lijst in 2008. Ze noemde het “a miracle massage for your face.”

    “You use this face brush regularly and I’m telling you, your skin texture will change. I can tell you, my pores have gotten tighter. A lot of people use it in the top spas in the world because the bristles vibrate 300 times. The brush helps remove six times more makeup than soap and water alone. Isn’t that great? That is so great. Let me show you. It’s a very nice gift.”

    Het idee lijkt me heel aardig en volgens mij werkt het ook wel als je een niet zo gevoelige huid hebt (zoals ik :-().
    Xx

    Beantwoorden
  • 10. lovetomakeup  |  februari 18, 2009 om 11:14 am

    Dat kende ik nog niet Senna, ik zal het eens google. Ik heb niet echt een gevoelige huid, maar een droge huid. Ik heb nu een nieuwe ontreiniger die echt super goed is, binnkort een review hierover!

    Beantwoorden
  • 11. Steffie  |  februari 18, 2009 om 11:55 am

    Als ik hem koop laat ik je gelijk weten hoe die is Evi! Ik ben nou ook wel benieuwd naar die nieuwe reiniger van je. Ik ben nog erg opzoek namelijk naar een goede.

    Beantwoorden
  • 12. Alana  |  februari 20, 2009 om 11:16 am

    mm.. heel verleidelijk maar mij zou het denk ik iriteren omdat ik zo gewend ben aan mn oude reiniger 🙂

    Beantwoorden
  • 13. Lonneke  |  februari 21, 2009 om 5:14 pm

    Ligt het aan mij, of lijkt dat meisje op de foto op Vanessa Hudgens, of is ze het(schaam-schaam), maar dat moest ik gewoon even zeggen…

    Beantwoorden
  • 14. lovetomakeup  |  februari 21, 2009 om 6:09 pm

    Ze lijkt er een beetje op, maar volgens mij is ze het niet. Maar ik kan me natuurlijk ook vergissen. 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


