Dressing: a little bit messy

februari 17, 2009 at 8:07 am 13 reacties

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

 

 

De dressing was echt een zooitje de laatste tijd, zo erg dat je er nog amper binnen kon. Niet echt verleidelijk om op te ruimen, gisteren ben ik er dan toch eindelijk aan begonnen. En het viel best nog mee, na 45min. waren twee wasmanden gevuld en lag de kamer er prima bij 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En de dressing opgeruimd, zooo aangenaam om nu terug in binnen te stappen:

 

 

Nu lijkt het op de foto’s alsof we heel weinig kleren hebben, maar er zijn nog 3 wasmanden bij mijn vriend zijn moeder, en nog twee wasmanden die ik juist gevuld heb.

 

 

En hier zie je mijn uitschufrekje van de Ikea, erg handig om jurkjes en broeken over te hangen, zo kreuken ze bijna niet.

Zoals je kunt zien, hangt er heel veel over elkaar, ik heb dringend nog een rekje nodig.

 

 

 

 

 

 

Entry filed under: Een kijkje achter de schermen. Tags: , .

Leuk begin van de dag Neutrogena Wave

13 reacties Add your own

  • 1. Annemiek  |  februari 17, 2009 om 9:39 am

    Mooi, hoor! 😀
    waar koop jij in winkels (dus niet online;) ) jouw jurkjes en andere kleren meestal?

    Beantwoorden
  • 2. Steffie  |  februari 17, 2009 om 11:38 am

    Netjes hoor! Zo’n rekje lijkt me echt ideaal. Mijn ouders hebben dat ook in de kast.

    Beantwoorden
  • 3. Saskia  |  februari 17, 2009 om 2:54 pm

    Zo’n dressing heeft geen deuren. Vangen je kleren dan niet veel stof?

    Beantwoorden
  • 4. Hade  |  februari 17, 2009 om 4:02 pm

    Waaauw wat een gadarobe heb jij! Love it!

    Beantwoorden
  • 5. Elien  |  februari 17, 2009 om 4:54 pm

    Woah! I’m jealous 🙂
    Later ga ik ook een dressing maken in mijn huis, ik vind dat echt fantastisch!

    Beantwoorden
  • 6. lovetomakeup  |  februari 17, 2009 om 5:00 pm

    @ Annemiek, ik shop vaak bij H&m, Vero Moda, WE, Zara. Maar tegenwoordig koop ik meer duurdere dingen zoals Liu Jo, Twin-Set, Luisa Cerano, Nougat London. Hierover komen nog allemaal artikels hoor 🙂

    @ Saskia, het heeft inderdaad geen deuren, maar het is een afgesloten kamer, waardoor het weinig stof vat.

    Beantwoorden
  • 7. Manon  |  februari 17, 2009 om 6:51 pm

    Ohh dat wil ik ook! Ziet er zo mooi uit!

    Beantwoorden
  • 8. ais  |  februari 17, 2009 om 8:02 pm

    ik heb zo’n rekje!!

    nou kijk; ik had dus een laag rekje van de ikea, maar die werd heeel slap en wiebelde van kant naar kant omdat ik er zó véél jasjes enzo aan had hangen (ik heb teveeeel jasjes en jackjes en vestjes) en er was geen plek meer voor me jurkjes. Nu woon ik op mezelf en heb ik deze van ikea: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40099792

    en die is wel veeel steviger, en handiger omdat je erook schoenen op kunt zetten. Maargoed al mijn jackjes én jurkjes hangen eraan en aan de zijkant hangen tassen en schoenen, en nu wiebelt deze ook al heel erg!! Ze zijn dus gewoon niet zo handig voor jassen enzo, je kunt het beste jurkjes en shirtjes eraan hangen, zoals bij jou volgensmij ook de bedoeling is : )

    sjeempie wat een lange tip ; ) xx

    Beantwoorden
  • 9. lovetomakeup  |  februari 17, 2009 om 8:17 pm

    Hahah idd lange tip 🙂

    Vandaag kwam mijn vriend thuis met zo’n kledingsrekje, die hij meteen na het eten in elkaar heeft gestoken. Zou het zijn omdat ik klaagde over mijn gebrek aan plaats voor jurkjes 🙂
    Ik post een foto wanneer het gevuld is.

    Beantwoorden
  • 10. Dhini  |  februari 18, 2009 om 8:34 am

    Netjes opgeruimd

    Beantwoorden
  • 11. Senna  |  februari 18, 2009 om 9:07 am

    Handig! Ik heb zelf een grote 3-deurskast voor al mijn kleding. p deze kast bewaar ik in een aantal manden mijn tassen. Om ruimte in de kast te besparen maak ik gebruik van die vacuüm zakken om mijn zomer e winterkleding te scheiden. Mijn ‘nette’ kleiding heb ik apart op de zolder staan in een wat kleinere kast. In een aparte kamer heb ik vervolgens al mijn schoenen staan.
    Afgelopen maand heb ik 3 vuilniszakken vol met kleding weggedaan, maar er moet nog veel meer weg zodat ik een beetje overzicht kan scheppen. Bovendien draag ik niet alles even vaak dus ik zal wat selectiever moeten zijn. Ik ben nu al een tijdje op een kleding-shop-verbod. Eerst wat meer dingen weg doen voor ik weer nieuwe dingen aanschaf. 😉
    Xx

    Beantwoorden
  • 12. lovetomakeup  |  februari 18, 2009 om 11:20 am

    Wauw Senna je moet wel veel kleren hebben dan, nu ben ik benieuwd 🙂

    Ik heb voor we naar hier verhuisten ook eens mijn kast opgeruimd, dus het is al wel wat minder.

    En in de berging heb ik ook nog een rek voor kleren hangen, die staan hier nu niet op de foto.

    En dan heb ik overlaatst bij mij thuis mijn winter en zomerkast gewoon weg gegooit, eigenlijk heb ik ook te veel kleren, en toch heb ik nooit wat om aan te trekken 🙂

    Beantwoorden
  • 13. Senna  |  februari 18, 2009 om 2:40 pm

    Haha! Ik ben wat je noemt een afgekickte shopaholic en mijn overvolle kast is het bewijs hiervan. Het lijkt me eerlijk gezegd heerlijk om weinig te hebben. Ik probeer te downsizen (vandaar die 3 vuilniszakken) want vind het zelf allemaal een beetje overdreven geworden. Tja… je wordt wat ouder en wijzer he 😉 Mss dat ik binnenkort ook eens wat foto’s ga posten van mijn kleding. Xx

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


