Leuk begin van de dag

februari 16, 2009 at 9:21 am 14 reacties

Vandaag kreeg ik al redelijk veel bezoek van mensen via wordpress zelf, dit moest ik toch eens uitzoeken. Nu blijkt dat ik in de top 10 van meest bezochte blogs sta.  Wauw niet slecht voor een blog die nog maar een week bestaat.

Erg leuk natuurlijk dat zoveel mensen mijn blog al lezen, en nog beter steeds terug keren 🙂

 

Ik zit nu aan ongeveer 1000 hits per dag, misschien koop ik binnekort een eigen domeinnaam, zo heb ik meer vrijheid in de lay out enz.

Zijn er nog bepaalde onderwerpen waar jullie graag meer over weten? Tips en reacties zijn altijd welkom in de comments.

Entry filed under: Uncategorized.

Superdry Dressing: a little bit messy

14 reacties Add your own

  • 1. Kellyy  |  februari 16, 2009 om 9:54 am

    Ik vind je blog echt heel erg leuk!
    Kijk er wel 10x per dag op 😛
    Maar de onderwerpen die ik leuk vind…
    Ik denk fashion, wat je geshopt hebt, foto verslagen (die van Italie vond ik heel erg leuk!) en lekkere recepten enzo.
    Ga zo door 😀

    Beantwoorden
  • 2. lovetomakeup  |  februari 16, 2009 om 11:11 am

    Wauw 10x, die hard fan 🙂
    Je suggesties zijn genoteerd!

    Beantwoorden
  • 3. Kelly  |  februari 16, 2009 om 11:57 am

    Hee,
    Ik kan nu alvast zeggen dat deze website bij mn dailies is gekomen! echt een leuke weblog!
    Ga zo door zou ik zeggen!
    Kus Kelly

    Beantwoorden
  • 4. lois  |  februari 16, 2009 om 12:57 pm

    Lekker veel swatches van je geweldige MAC stash lijkt me heeeeeeeeeeeel erg leuk

    Beantwoorden
  • 5. lovetomakeup  |  februari 16, 2009 om 1:14 pm

    Oke lois, swatches komen eraan speciaal voor jouw!!!

    Beantwoorden
  • 6. Saskia  |  februari 16, 2009 om 1:22 pm

    Heb je ook spulletjes van Lush? Anders kan je daar eens een artikeltje over maken 😉

    Beantwoorden
  • 7. Steffie  |  februari 16, 2009 om 1:57 pm

    Wat leuk dat je al zo veel hits hebt zeg! Je hebt dan ook een erg leuke blog en je schrijft het allemaal zo leuk! Ik ga zeker regelmatig even kijken of je nieuwe berichtjes hebt.

    Misschien is het leuk om een mailing list te maken waar mensen zich kunnen aanmelden en ze steeds een mailtje krijgen als jij een update doet op de blog.

    Beantwoorden
  • 8. lovetomakeup  |  februari 16, 2009 om 3:10 pm

    Die mailinglijst lijkt me wel handig, nog even zien hoe het werkt.

    Beantwoorden
  • 9. Rosa  |  februari 16, 2009 om 4:00 pm

    Moet je maar niet zo’n leuke blog hebben haha!
    Leuk dat er misschien een eigen domein komt!

    Beantwoorden
  • 10. Evelien  |  februari 16, 2009 om 4:35 pm

    Een supersite Evi! Ik check ‘m elke dag.
    Over make-up en (online) shoppen vind ik leuk!
    En als er een mailinglist komt : I’m in !!
    x

    Beantwoorden
  • 11. Ellen  |  februari 16, 2009 om 10:19 pm

    Ik vind het heel leuk om FOTD’s te zien en artikelen over make-up 😉

    Beantwoorden
  • 12. ais  |  februari 17, 2009 om 7:59 pm

    geen suggesties ik vind alles tot nu toe heel leuk : )

    Beantwoorden
  • 13. Dhini  |  februari 18, 2009 om 8:37 am

    Gefeliciteerd! in de top 10

    Beantwoorden
  • 14. Alana  |  februari 20, 2009 om 11:14 am

    zeker een eigen dommeinnaam kopen !!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


