Look of the day: Valentine

februari 14, 2009 at 11:09 am 17 reacties

Een beetje een strenge look, maar ik had er eens zin in.

Natuurlijk moet je dit ook met avondlicht zien, overdag is het misschien een beetje té!

Close up oog:

 

Dit heb ik gebruikt:

– Foundation MAC Studiofix NC25

– Concealer MAC Select Cover Up NW30

– Blush Pinch Me

– Mascara Covergirl Super Tick Lashes

– MAC Fluidliner Blacktrack

– Lipstick MAC Crazee

– Dazzleglass Love Alert

– Linkerkant van het smokey eye palet Holliday Collection MAC

-Nagellak Gosh Black

Het gesmos aan mijn mond heb ik al opgekuist, raar dat je de details zoveel beter op foto ziet 🙂

Entry filed under: FotoD.

Een onvergetelijke reis door Italië Fotoreportage Italië gelukt?

17 reacties Add your own

  • 1. Ellen  |  februari 14, 2009 om 12:03 pm

    mooi!

    Beantwoorden
  • 2. Siham  |  februari 14, 2009 om 12:26 pm

    Heel mooi!
    Ik vind jou makeup altijd zo mooi ogen!
    Enneuh ik zie geen gesmos of wat dan ook hoor of ben ik nou de enige?

    Enneuhhh als laatste, waar bljft je vakantie verslagje?

    Beantwoorden
  • 3. Laura*  |  februari 14, 2009 om 12:57 pm

    very vampy, vind het heel mooi!!

    Beantwoorden
  • 4. Saskia  |  februari 14, 2009 om 1:40 pm

    Je hebt wel iets met lippenstift, hé 😀

    Beantwoorden
  • 5. Gonny  |  februari 14, 2009 om 2:11 pm

    Wat ben je toch een mooie vrouw zeg! Deze look staat je ook weer onwijs goed! ^^

    Beantwoorden
  • 6. Kellyy  |  februari 14, 2009 om 5:57 pm

    Wauwww Evi, echt heel mooi!
    Ook je haar zo vast staat super!

    Beantwoorden
  • 7. lovetomakeup  |  februari 14, 2009 om 6:40 pm

    Hihi ik ben nog maar juist lipstift beginnen gebruiken, en het bevalt me, je kan zo een totaal andere look creëren.

    Het vakantieverslagje ben ik aan het aanpassen, maar het zijn meer dan 50 foto’s, dus duurt wel even. Photobucket is zooo traag, en dan nog alle url’s vervangen, ben nog wel een uurtje bezig.

    Beantwoorden
  • 8. Rosa  |  februari 14, 2009 om 8:00 pm

    Mooie look! trouwens sorry voor de late reactie over dat linken. Ik weet eigenlijk niet hoe het werkt op wordpress, maar ik klik dan op zo’n tekentje van zo’n ketting en als het goed is kun je dan de link invoeren en ook de naam van de link.

    Beantwoorden
  • 9. Flori  |  februari 15, 2009 om 9:24 am

    Wauw, ik vind het echt heel mooi bij je staan!

    Beantwoorden
  • 10. Senna  |  februari 15, 2009 om 10:10 am

    Super mooie look voor een avondje uit!!

    Beantwoorden
  • 11. Cindy  |  februari 15, 2009 om 12:19 pm

    Deze kleur l/s staat je geweldig !
    Welk merk en kleur is het ?

    Beantwoorden
  • 12. elke  |  februari 15, 2009 om 12:26 pm

    idd super mooi! ook je haar! ❤

    Beantwoorden
  • 13. lovetomakeup  |  februari 15, 2009 om 12:52 pm

    Ik heb het er even bijgezet wat ik heb gebruikt 🙂

    Beantwoorden
  • 14. Serena  |  februari 15, 2009 om 9:50 pm

    wow die lipstick kleur staat je UBER mooi Evi!!

    very sexy oeh lala 😉

    Beantwoorden
  • 15. Suzanne  |  februari 16, 2009 om 12:08 pm

    Prachtig, Evi!

    Beantwoorden
  • 16. Quttie  |  februari 20, 2009 om 7:10 pm

    Jij bent mooi 🙂
    en je website is super !

    Beantwoorden
  • 17. Getagd: 6 Favo lipproducten « Lovetomakeup’s Blog  |  februari 26, 2009 om 10:17 am

    […] zijn highshine lipglossjes met super veel glitter. Ik heb zelf Love alert, en die is prachtig. Klik hier voor een fotod hiervan te […]

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


