Hello Kitty Collection van MAC

februari 10, 2009 at 3:50 pm 11 reacties

Eindelijk staat de langverwachte Hello Kitty Collectie van MAC online. Ik was er eerst helemaal van overtuigd dat ik niets van deze collectie moest hebben. En zeker niet na de geweldige Blond Brunette Redhead Collection (hier komt binnekort een FotoD van).

Maar ik kon toch niet weerstaan aan de uber cute verpakkingen 🙂

 

Ik heb dan ook enkele dingen besteld, namelijk:

 

– Hello Kitty Lipstick Big Bow

– Hello Kitty Tinted Lip Conditioner Popster

– Hello Kitty Nagellak On the Prowl

– Hello Kitty Powder Blush Fun & Games

 

Hieronder vinden jullie een aantal foto’s:

 

 

Ik ben erg benieuwd naar de nagellak hij lijkt me echt zooo mooi, trendy grijs. Ideaal om te combineren met welke outfit dan ook. Ik heb nog geen enkele MAC nagellak, dus ik kan me nog niet uitspreken over de kwaliteit.

 

Big Bow vond ik eerst niets, maar na een ongeloofelijke swatch te zien op temptalia , was ik verkocht.

 Een fel roos met een blauwe schijn, hierbij hoort ook nog een lipgloss Nice Kitty, misschien schaf ik deze nog aan in de winkel.

De rest van de lipsticks en lipglosjes zegt me momenteel weinig.

 

 

 

 

 

 

 

 

Wel vind ik de oogschaduws echt vreslijk, helemaal mijn ding niet, ik hou dan ook niet van felle makeup. Maar ik kan me voorstellen dat er wel fans zijn. Ik heb al eens op youtube gekeken, en de looks die er mee werden gemaakt was echt niet mijn ding.

 

En wat vinden jullie van de Hello Kitty Collection? Hebben jullie er speciaal voor gespaard? Wat ga jij aanschaffen? Of vind je er helemaal niets aan?

 

Hello Kitty is te verkrijgen vanaf 2maart, wees er snel bij want ze verwachten dat alles uitverkocht is in één dag!!

Entry filed under: Make-up. Tags: , , .

Hello world! Betrouwbare ebay’ers

11 reacties Add your own

  • 1. lois  |  februari 10, 2009 om 4:25 pm

    oeh die nagellak lijkt me zo ontzettend mooi

    Beantwoorden
  • 2. lovetomakeup  |  februari 10, 2009 om 4:41 pm

    Hi Lois mijn eerste reactie super!
    Hij is echt mooi eh, zal eens kijken voor een swatch!

    Beantwoorden
  • 3. Selienn  |  februari 10, 2009 om 5:20 pm

    ja, ik wil ook die nagellak.
    en nog meer eigenlijk, maar ik heb het dr niet voor over (A)

    Beantwoorden
  • 4. STEFANIE  |  februari 10, 2009 om 5:48 pm

    Echt super mooie nagellak! Maar hoe duur is die?

    Beantwoorden
  • 5. Nele  |  februari 10, 2009 om 9:39 pm

    Die nagellak is inderdaad mooi, de rest zegt me niets.

    Beantwoorden
  • 6. Tessel  |  februari 11, 2009 om 2:20 pm

    hee,, Waar heb jy het besteld dan ?
    Want de US site shipped niet internationaal, en op de UK site staat de collectie nog niet online.. 😦
    Leuke site !
    xx

    Beantwoorden
  • 7. Tessel  |  februari 11, 2009 om 2:21 pm

    Hee,
    waar heb jy besteld?
    Want op de US site word er niet verzonden internationaal, en op de UK site is de HK collectie nog niet te koop. 😦
    Leuke site!
    xx

    Beantwoorden
  • 8. lovetomakeup  |  februari 11, 2009 om 2:27 pm

    Hey!
    Ik heb besteld via Debbie van Lushiousbeauty zij heeft een postadres in Amerika, en dus wel via de MAC site of Nordstorm bestellen. Maar binnekort (+/- 15 maart) wordt het in de winkels hier verwacht.

    Beantwoorden
  • 9. Serena  |  februari 11, 2009 om 4:26 pm

    hoi evi!

    zag dat je een blog had, supermooie layout en leuke stukjes. Hier MOEST ik even op reageren want ik ben een groot HELLO KITTY fan, whoohoo! en Mac make-up is geweldig dus dit is een perfecte combo. Zodra het in NL is ga ik wat halen :D:D

    Beantwoorden
  • 10. fotografietina  |  februari 11, 2009 om 7:11 pm

    Oh geweldig gewoon! x

    Beantwoorden
  • 11. pruh  |  februari 18, 2009 om 2:09 pm

    Hi!

    Hmm, de reclame vind ik geweldig, maar de producten vind ik erg gewoontjes. Naja, ik heb toch al teveel hello kitty zooi 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

februari 2009
M D W D V Z Z
    Mrt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archief


